سارق بدلیجات دستش رو شد

سرهنگ "حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فروش بدلیجات مسروقه توسط مردی جوان در یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با توجه به گزارش سرقت Stealing مشابه بلافاصله تیمی از پلیس Police آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشخص شد مردی حدودا 46 ساله مقداری بدلیجات به دو نفر به مبلغ 420 هزار تومان فروخته و سپس روستا را ترک کرده است .

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی خود و راهنمایی های تعدادی از اهالی روستا به فردی سابقه دار مظنون که پس از هماهنگی قضائی او را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش بدلیجات سرقتی به همراه تعدادی ساعت مچی کشف کردند .

متهم 46 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشت حدود یک ماه قبل بدلیل مشاهده یک کیف در داخل خودرو تحریک که پس از سرقت کیف متوجه وجود بدلیجات و تعدادی ساعت مچی در داخل آن شدم .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم و افراد مالخر به دادسرا از رانندگان وسایل نقلیه خواست از گذاشتن اشیاء قیمتی و مدارک خود در داخل خودرو اکیدا خوداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟