قاتل آزارگر ندا 7 ساله بعد از قتل به میهمانی رفت / شاید اعدام در ملا عام + عکس بازسازی

با حضور قاضی Judge احمدی‌نژاد بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد صحنه قتل Murder ندا دختر بچه ۷ ساله مشهدی در محل وقوع جرم Crime بازسازی شد.

پدر مقتول نیز که در صحنه حضور داشت، در حاشیه این بازسازی از مقامات قضایی اشد مجازات را برای قاتل The Murderer خواستار شد.

وی گفت: ما از نیروی انتظامی و دستگاه قضا برای پیگیری فوری پرونده تشکر می‌کنیم و امیدواریم این اتفاق برای هیچ خانواده دیگری نیفتد.

متهم در برابر پرسش های قاضی احمدی‌نژاد بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: آن شب رفتم و شیشه خریدم، بعد آمدم مواد را مصرف کردم، مهمانی Party خانه مادرخانمم دعوت بودیم که خانواده جلوتر رفته بودند، رفتم توی کوچه که به آنجا بروم، چشمم به این دختربچه افتاد، بعد این نقشه ای به سرم زد و او را به بهانه اینکه بیاید برای خانواده‌اش غذا ببرد، به داخل خانه کشاندم.

وی افزود: بعد از اینکه کارم تمام شد، خیلی ترسیده بودم و او می‌گفت که موضوع را به پدرش می‌گوید، برای همین با گذاشتن دستمال درون دهانش و گرفتن دماغ و دهانش خفه‌اش کردم، بعد کفش‌هایش را به روی پشت‌بام مغازه همسایه کناری انداختم و جسد را هم درون یک کیسه گذاشتم و چندتا کوچه بالاتر رها کردم، ساک پلاستیکی و نان‌ها را هم روی یک پشت‌بام انداختم و بعد به مهمانی رفتم.

متهم در ادامه با اظهار ندامت و پشیمانی، گفت: من هیچ سابقه کیفری ندارم، نمی‌دانم چه شد که این کار را انجام دادم، اصلا نفهمیدم که چکار می‌کنم.

بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حاشیه این بازسازی صحنه جرم گفت: متهم با پذیرفتن تمام اتهاماتش صحنه جرم را به منظور رفع ابهامات بازسازی کرد.

علی اکبر احمدی‌نژاد تصریح کرد: این فرد به اذیت و آزار کودک و قتل او از طریق انسداد مجاری تنفسی اعتراف کرد که این اعترافات در صحنه بازسازی جرم نیز ضمیمه پرونده شده و به دادگاه کیفری برای اجرای حکم ارسال می‌شود.

متهم ۴۱ ساله که در مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفته بود پس از تکمیل بررسی‌ها تحویل کارآگاهان جنایی پلیس Police آگاهی شد.

این بازسازی در حالی انجام شد که صد‌ها نفر از اهالی با ازدحام در مقابل منزل متهم، با اظهار تنفر از عملکرد این فرد، در شعار‌هایی ضمن تشکر از نیروی انتظامی و دستگاه قضا خواستار اجرای حکم الهی قصاص متهم بودند، البته ازدحام بیش از حد شهروندان و بی توجهی به دستورات صادره از سوی عوامل انتظامی موجب بروز بی‌نظمی در محل شد و خساراتی نیز به خودروی نیروی انتظامی که حامل متهم بود وارد آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟