به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، 52 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده که بر اثر آنها دستکم 18 نفر کشته و 27 نفر زخمی شده اند.
بر این اساس، در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا دو نفر زخمی شدند. بر اساس اعلام پلیس Police در این حادثه Incident یک نوجوان پانزده ساله و یک جوان بیست و یک ساله زخمی شدند و ضارب از محل گریخته است.
تیراندازی در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا نیز به زخمی شدن سه نفر منجر شد. پلیس می گوید حادثه در نتیجه درگیری سرنشینان دو خودرو روی داده است. تیراندازی در شهر «بارستاو» در ایالت کالیفرنیا نیز یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت. در این حادثه که در حین تعقیب و گریز یک مظنون رخ داد، یک افسر پلیس کشته و یک نفر دیگر زخمی شد. مظنون نیز که زخمی شده بود بازداشت شد.
تیراندازی در شهر «داوسونویل» در ایالت جورجیا سه کشته و یک زخمی برجای گذاشت. پلیس می گوید اختلافات خانوادگی منجر به این درگیری شده و مرد سی و نه ساله پس از قتل Murder دو تن از اعضای خانواده خود و زخمی کردن یک نوجوان شانزده ساله، خودکشی Suicide کرد.
تیراندازی در شهر «هوپ ول» در ایالت ویرجینیا نیز دو زخمی برجای گذاشت. پلیس می گوید این حادثه نیز در نتیجه درگیری سرنشینان دو خودرو رخ داده است.
همچنین نوزده مورد از تیراندازی ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟