به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ظاهر اسدی، رئیس کلانتری 174 قیامدشت گفت: روز گذشته یکی از شهروندان طی تماس تلفنی به کلانتری اعلام کرد که در 28 اسفند ماه برای تعطیلات نوروزی از منزل خارج و امروز که از مسافرت برگشته است متوجه شده که تعدادی از اموال و اثاث منزلش به سرقت Stealing رفته است.
وی با بیان اینکه تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی مراجعه کردند گفت: در صورتجلسه تنظیمی، مالباخته لیستی از اموال مسروقه را که سارق با شکستن شیشه درب ورودی توانسته بود به سرقت ببرد، اعلام کرد.
این مقام انتظامی در ادامه توضیح داد: در تحقیقات انجام شده، مشخص شد اقلامی که شاکی مدعی است به سرقت رفته است اکنون در کلانتری موجود است و ماموران کلانتری در دوم فروردین ماه سال جاری، ضمن گشت زنی در سطح حوزه، متوجه رفتار مشکوکی فردی شدند در در حال حمل تعدادی اموال منزل بود، که در بازجویی و تحقیقات مقدماتی، سارق دستگیر و تحویل مرجع قضایی شده است. 
اسدی با اشاره به اینکه پس از سیر مراحل قانونی، از شاکی دعوت شد که به کلانتری برای شناسایی اموال مراجعه کند، گفت: با حضور مالباخته اموال کشف شده، توسط شاکی شناسایی کلیه اموال به ایشان تحویل داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟