فوردی / دستگیر 2 قاچاقچی با 2 محموله بزرگ الکی در مشهد

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در تشریح جزئیات این خبر عنوان کرد: با اعلام اخباری چند از سوی منابع اطلاعاتی دادسرای مشهد گزارشی به دست آمد که نشان می‌داد دو توزیع کننده مشروبات الکلی اقدام به قاچاق این مایعات ممنوعه از استان‌های غربی کشور به مشهد می‌کنند.

قاضی مهدی خدابخشی با اشاره به دستور رسیدگی به این پرونده، گفت: ماموران زبده اداره مبارزه با قاچاق Contraband کالا و ارز پلیس Police آگاهی خراسان رضوی تحقیقات میدانی خود را آغاز و طولی نکشید که رد دو متهم پرونده را در خیابان فرامز عباسی مشهد زدند. با شناسایی یکی از مخفیگاه‌های این توزیع کنندگان مشروبات الکی مردان سبز پوش قانون Law به سراغ محل شناسایی شده رفتند.

وی تصریح کرد: با محرز شدن حضور متهمان ماموران پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و با رعایت شئونات اسلامی به محل ورود پیدا و این دو مرد جوان را دستگیر کردند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد ادامه داد: تیم تحقیقاتی در بازرسی تعدادی بطری مشروبات الکلی از داخل خانه و نیز خودروی سواری پژو 206آنان کشف شد. تیم عملیاتی در قدم بعدی به سراغ مخفیگاه دیگر این دو مرد جوان که در خیابان حسین باشی واقع بود رفتند که در بازرسی از آن محل و انبار آنان در منطقه رسالت مجموعا 291بطری و قوطی انواع مشروبات الکلی خارجی کشف و ضبط کردند.

خدابخشی در ادامه به کشف محموله بزرگ مواد محترقه در دو ماه پایانی سال گذشته اشاره کرد و گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی طی انجام چهار طرح اطلاعاتی و ضربتی در مشهد سه باند بزرگ قاچاق، تهیه و توزیع مواد محترقه را مشهد ردزنی و متلاشی کردند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد عنوان کرد: در این عملیات‌ها ضابطین قضایی موفق شدند تا از مخفیگاه‌ها و انبارهای متهمان دستگیر شده مقدار 700هزار انواع مواد محترقه که بخش اعظمی از آن نارنجک‌های دستی بودند را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به دادسرا معرفی و با قرار متناسب قضایی راهی زندان Prison شده‌اند، اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در این مدت توانسته 400هزار قلم انواع مواد محترقه خطرناک را از دیگر شهرستان‌های سطح استان کشف و ده‌ها متهم را نیز به دام بیاندازد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر جوان مشهدی برای تحصیل در کانادا همه چیزش را داد!

زایمان وحشیانه زن باردار برای دزدیدن نوزاد! + عکس

برادر خشن چشم خواستگار خواهرش را کور کرد / ناصر قصاص چشم خواست!

انتقام عجیب کارمند اخراجی از محل کارش / 3 بامداد دیروز رخ داد + عکس

قاتل «بنیتا» در یکقدمی چوبه دار + عکس

نجات از مرگ 5 عضو یک خانواده با فداکاری سرباز وظیفه پلیس

معمای مرگ پسرجوان تهرانی در اتاق شماره 13

زن قلاب باف دستگیر شد / او نقشه هولناکی در سر داشت + عکس

تجاوز به دختر 21 ساله توسط رییس بانک اسپرم!

اقدام وحشیانه خواستگار شکست خورده با خانواده دختر 17 ساله در جنگل + عکس

مرگ تلخ زن و شوهر جوان در ویلای چالوس

شمارش معکوس برای اعدام کثیف ترین قاتلان تهران + عکس

ردپای برخی مسئولان در موقوفه خواری 5 هزار هکتاری در مشهد

جزئیات آتش انتقام در «کیان» اهواز + عکس قاتل 11 تن و فیلم حادثه

میمون ها نوزاد ربوده شده را کشتند

 

کدخبر: 370347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟