به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رهام رضایی، رئیس پلیس Police شهرستان کنگان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت Stealing یک خودروی 206 توسط چند نفر ناشناس، ماموران کلانتری مرکزی بلافاصله به محل اعزام شدند. 
وی گفت: هنگام بررسی موضوع فردی به ماموران مراجعه و اعلام داشت در حالی که سوئیچ بر روی خودروی وی بوده برای خرید گل پیاده و به گل فروشی مراجعه کرده است که پس از گذشت 20 دقیقه متوجه سرقت خودرو خود شده است. 
رضایی بیان کرد: در همین خصوص ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کالانتری مرکزی اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه با بررسی های صورت گرفته محل تردد سارقان و خودرو مسروقه شناسایی شد عنوان داشت: سارقان به محض اینکه خود را در محاصره پلیس مشاهده کردند با انجام حرکات مخاطره آمیز و مارپیچ قصد فرار Escape از صحنه را داشتند که با سرعت عمل ماموران خودرو متوقف و هر 2 نفر سارق دستگیر شدند. 
وی تصریح کرد: شهروندان می بایست به منظور پیشگیری از سرقت خودرو از گذاشتن سوئیچ بر روی خودرو در هنگام پیاده شدن حتی برای لحظه ای کوتاه نیز خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟