به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، یک سال بعد فهمیدم که داوود متاهل است و همسرش پس از آگاهی از ارتباط ما، از من در دادگاه شکایت کرده است.

اگرچه همه هستی خودم را از دست داده بودم اما برای فرار Escape از آبروریزی و این که دستگیر نشوم به مشهد آمدم و ماجرای ارتباط خودم را برای مردی که می گفتند «امین» محل است تعریف کردم.

او می گفت: آدم سرشناسی است و دوستان زیادی دارد و مشکل مرا در دادگاه حل می کند. او با این بهانه هر چند روز یک بار تماس می گرفت و از من می خواست تا جزئیات ارتباط خودم را با داوود بازگو کنم و یا فتوکپی شناسنامه، کارت ملی و ... را برایش ببرم تا آن ها را به وکیلش بدهد اما پس از مدتی به من گفت: پیگیری این پرونده جز آبروریزی بیشتر نتیجه ای ندارد و در ضمن سخنانش از من خواست که با او ازدواج کنم تا هم تشکیل زندگی بدهم و هم آبروی خانوادگی ام حفظ شود.

دختر جوان در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: این گونه بود که از چاله درآمدم و به چاه افتادم. آن مرد عقدنامه ای را آورد و من هم آن را امضا کردم ولی پس از مدتی به بهانه این که خانواده اش متوجه موضوع شده اند قصد داشت مرا ترک کند. او را تهدید کردم که از او شکایت می کنم.

این جمله باعث شد او مرا به خانواده اش معرفی کند. در این هنگام برادرم با او تماس گرفت و خواست که مرا بازگرداند تازه فهمیدم که این مرد کلاهبردار است و بارها به خاطر جعل عنوان و کلاهبرداری روانه زندان Prison شده است.

در این مدت همسر او و دختر۱۶ ساله اش زندانی‌ام کرده و شکنجه Torture ام می کردند. آن ها ساعت ها مرا در هوای سرد داخل حیاط نگه می داشتند و با شیلنگ کتکم می زدند.

این ماجراها ادامه داشت تا این که در یک فرصت مناسب توانستم از چنگ آن ها فرار کنم. حالا هم می دانم که همه این بدبختی ها از یک دوستی خیابانی شروع شد و دیگر راه بازگشتی ندارم اما آمده ام تا با مشورت مددکار اجتماعی نیروی انتظامی و توسل به قانون Law به زندگی آرام بازگردم اگرچه می دانم دیگر خیلی دیر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وحشت در دره جنی شمال تهران / 3 جن را دیدم!

شرط شرم آور شوهر موقت به یک زن / من دختری به نام سارا دارم +فیلم گفتگو و عکس

بلایی شومی که نیمه شب بر سر دختر دانشجوی تهرانی آمد

جسد جوان ایرانی در ساحل صخره ای دریای مدیترانه پیدا شد / از 2 دختر نوجوان هنوز خبری نیست!

این دختر 48 ساعت در تعطیلات نوروز گروگان بود / پریسا اعتراف تلخی کرد! + عکس

این زن را می شناسید / این عکس جسد مریم حیاتی پس از مرگ است

اعتراض تند خواننده پاپ به حذف اجرایش از برنامه «دورهمی» + تصویر

عروس جوان در تصادف با کامیون له شد/ در اتوبان صدر تهران رخ داد !

قتل عروس جوان در اتاق حجله! / داماد از لیلا چه دیده بود!

5 سال زندگی دختر جوان با قاتل پدر! / تهدید شیطانی شده بودم!

تجاوز به دختر جوان توسط خواننده مشهور پاپ در پایان کنسرت شبانه +عکس

پشت پرده زیر میزی گرفتن در دورهمی که مدیری هم از آن خبر ندارد! / ادعای دریافت 100 میلیون تومان از هر میهمان + عکس

کدخبر: 368996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟