وصالی که به تلخی انجامید/ این مرد تهرانی پس از 60 سال خانواده اش را دید و فلج شد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 46.50M | مدت زمان ویدیو: 00:07:35

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، یک شوک کوچک کم کم او را به سمتی برد که مریضی بر او مستولی شد و در نتیجه این پیرمرد از پا درآمد و حالا به یک عمل با هزینه های گزاف و سنگین احتیاج دارد که بتواند دوباره روی پای خودش بایستد و زندگی را از سر بگیرد در حالیکه هیچ بیمه ای نیز هزینه های درمانی اش را تقبل نمی کند. 

گفت و گوی خبرنگار را با پسر سیدبابا در ادامه می خوانید تا از حقیقت ماجرا باخبر شوید:

از ماجرای بیماری پدرتان بگویید؟
پدر من در بهزیستی بزرگ شده بود و تا سن بلوغ یادم است که اصلا از خانواده پدرم چیزی نمی دانستیم تا اینکه فامیل های مادرم با توجه به کاغذی که در قنداق پدرم جا مانده بود موفق شدند خانواده پدرم را شامل خواهر و برادرهایش پیدا کنند. 

این اتفاق باعث بیماری پدرتان شد؟
دقیقا نه، پیدا شدن خانواده پدرم شوک بدی به پدرم وارد کرد و او تا یک هفته حتی نمی توانست صحبت کند. دقیقا تا یک هفته پدرم حتی یک کلمه حرف هم نمی زد تا اینکه بالاخره کم کم توانستیم او را به زندگی بازگردانیم اما همچنان دست هایش لرزش داشت اما او که کارمند مترو بود تا مدت ها کارش را انجام می داد و بالاخره دو سال پیش اصل بیماری اش پیدا شد. 

چه بیماری ای؟
پارکینسون دچار شدند و بعد از آن دیگر تمام وقت و زندگی من شد پدرم. تا یک سال پیش در یک شرکت خودروسازی کار می کردم تا اینکه به دلیل بیماری پدرم و پیگیری هایی که انجام می دادم یکدفعه از کار هم بیکار شدم. حالا مانده ام یک پدر مریض و کلی خرج که باید برایش انجام شود اما هیچ کمکی نیز از سوی بیمه ها به ما نخواهد شد چراکه از شانس ما این عملی که می خواهیم انجام بدهیم از لیست بیمه بیرون رفته است. 

عملی هم برایش کرده اید؟
بله یک عمل تحریک نخاعی انجام دادیم که او تقریبا برای مدتی حالش خوب شد و همان عمل برای ما تا 40 میلیون تومان آب خورد. حالا هم برای این عمل جدید پدرم بیش از 150 میلیون تومان پول لازم داریم چراکه عمل را بیمه پوشش نمی دهد و دستگاهی هم که برای پدرم باید استفاده کنیم به دلایلی از فهرست بیمه ها خارج شده است. 

تا به الان پولی از طریق کمپین جمع کرده اید؟
ما در این کمپین برای دستگاه تحریک طناب نخاعی معروف به استیمولاتور (SCS) پول جمع می کنیم. درواقع این دستگاه 101 میلیون تومانی می ارزد و اگر جمع بشود می توانیم او را زیر عمل ببریم درحالیکه هزینه عمل نیز 20 الی 30 میلیون تومان است و در همین چند شب که این بیمارستان بستری بوده ایم کلی هزینه برایمان تراشیده شده است و خیلی تلاش می کردیم که بتوانیم این پول را قبل از عید جمع کنیم که دکتر در ایام عید قرار است تعطیلات به خارج از کشور برود و حالا ما می مانیم و پدری که جدا حالش خراب است و برای راه رفتنش باید دو نفر به او کمک کنند تا بتواند کارهای روزمره اش را انجام بدهد.

شماره حساب مربوط به کمپین را می گویید؟
اگر مردم خواستند کمک کنند می توانند به این شماره کارت پولهایشان را واریز کنند: 
5047061018419321

گفتنی است سیدبابا هنوز در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) بستری است و برای اطمینان از این ماجرا می توانید به بخش جراحی مغز اعصاب تخت شماره 9 مراجعه کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لحظه رفتار وحشیانه دختر جوان با نامزدش در تخت خواب + فیلم و تصاویر

راننده مسافر کش نقشه پلیدی برای غزاله داشت / در مسیر دانشگاه رخ داد

بلایی که دختر 18 ساله کرجی بر سر مردان سست اراده آورد+ عکس

داخل حمام پنهان بودم که سمانه با فرامرز داخل خانه شد

خانم راننده در بیابان های قم سرنوشت سیاهی داشت + عکس

مرد 50 ساله مرا به تخت بست و بارها آزارم داد ! / دختر 15 ساله 8 ماه اسیر شیطان بود + عکس

شوهرم روی تخت بود و دوست پسرم زیر تخت / زشت ترین اعتراف زنانه

باردار شدن همسر یک زندانی از مردی که دوستی کثیف داشتند

کدخبر: 368349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟