زن جوان در دادگاه یک ریز اشک می‌ریخت و وقتی قاضی Judge از او خواست درخواست طلاقش را مطرح کند، زن مدعی شد که همسرش معتاد Addicted است. مرضیه در مورد علت اصلی طلاقش گفت: ۴ سال است که با مهرداد عروسی کردم. او ابتدای زندگی مرد ایده آلی بود. سر وقت به خانه می‌آمد و مردی خانواده دوست بود.

من از خانواده‌ای اصیل بودم و پولدار، بعد از دو سال رفتار همسرم تغییر کرد. شب‌ها دیر به خانه می‌آمد. در میهمانی‌های خانوادگی شرکت نمی‌کرد و بی حوصله شده بود. هرچه از مهرداد می‌پرسیدم چه شده، جواب نمی‌داد. او حتی دیگر به خودش نمی‌رسید و مرد آرزو‌های من نبود.

زن جوان در حالیکه اشک هایش را پاک می‌کند، گفت: یک روز اتفاقی در جیب کت همسرم بسته‌ای را پیدا کردم. آن را به برادرم نشان دادم که گفت: مخدر شیشه است. وقتی این را شنیدم دنیا روی سرم خراب شد. موضوع را با خاناوده خودم و همسرم درمیان گذاشتم. تا اینکه تصمیم گرفتیم او را ترک بدهیم.

مهرداد دو بار به کمپ رفت، اما فایده‌ای نداشت. بعد از هر دوبار دوباره به سمت شیشه رفت و رفتارش بدتر هم شده بود. دیگر طاقت تمام شده و درخواست طلاق دارم.

در ادامه مرد جوان در دفاع از خود گفت: اعتیاد که جرم Crime نیست. نمی‌خواستم، اما معتاد شدم. حال هم ۷۰۰ سکه هم ندارم تا مهریه زنم را بدهم به همین خاطر او را طلاق نمی‌دهم.

در ادامه زن جوان با بخشیدن سکه اش درخواست طلاق داد.

این پرونده همچنان در دادگاه خانواده مشغول رسیدگی است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 368008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟