به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ مجتبی شمس ضمن تشریح این خبر گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده های آزادی Freedom و بیمه در خصوص سرقت Stealing های متعدد لوازم داخلی خودرو، پرونده هایی در کلانتری های محله های مذکور تشکیل و تیم های عملیاتی با هماهنگی های صورت گرفته برای دستگیری متهم یا متهمان وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی دو سارق حرفه ای که با هم همدست هستند، صورت می گیرد و این سارقان علیرغم این که با هم فعالیت مجرمانه دارند، در دو پاتوق و مخفیگاه جداگانه مخفی می شوند.
شمس تصریح کرد: با به دست آمدن مشخصات متهمان و همچنین مخفیگاه آنها طی هماهنگی های انجام شده مقرر شد دو مرحله عملیات انتظامی هر دو را دستگیر کنند.
وی اظهار داشت: به این ترتیب ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و کسب دستور بازداشت متهمان و بازرسی مخفیگاهشان، ماموران این کلانتری طی دو عملیات جداگانه این دو سارق حرفه ای را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی در پایان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز 30 قلم انواع لوازم خودروی مسروقه و اموال شخصی شهروندان کشف شد و هر دو متهم در بازجویی ها به جرایم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟