به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حشمت الله کرمی، رئیس کلانتری 139 در این خصوص گفت: با شکایت شهروندان ساکن یکی از محلات مرزداران در خصوص وقوع چند فقره سرقت Stealing لوازم داخلی خودرو، پرونده ای در این خصوص تشکیل و ماموران تجسس کلانتری در پی شناسایی سارق یا سارقان برآمدند.
وی افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد که یک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو، نیمه شب های ضمن پرسه زنی در این محدوده اقدام به سرقت از خودروهایی که سیستم ایمنی، مناسبی ندارد، می کند.
رئیس کلانتری 139 بیان داشت: در ادامه مشخصات ظاهری سارق به دست آمد و در نهایت پس از چند شبانه روز عملیات تعقیب و مراقبت، ماموران موفق شدند این سارق را هنگام سرقت از یک دستگاه خودروی سواری در این محدوده شناسایی و طی اقدامی ضربتی دستگیر کنند.
کرمی، عنوان داشت: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم Crime خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در بازرسی از مخفیگاه وی نیز تعدادی اموال مسروقه از جمله 9 دستگاه بلندگوی خودرو، چهار دستگاه آمپلی فایر، 2 دستگاه ضبط، یک عدد کیف امدادی، یک دستگاه رادیو پخش دو حلقه رینگ و لاستیک خودرو کشف و ضبط شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟