کشف یک تن و 370 کیلوگرم موادمخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح در سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ غلامرضا جعفری در بیان جزئیات این خبر گفت: در سلسله عملیات های منسجم علیه قاچاقچیان مسلح، ماموران انتظامی شهرستان های "قصرقند" و "دلگان" در عملیاتی مشترک یک باند بزرگ را که قصد جا به جایی مقادیر زیادی موادمخدر به صورت مسلحانه در محورهای فرعی شهرستان "قصرقند" را داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی، روز گذشته یگان های عملیاتی پلیس، 2 دستگاه خودرو "تویوتا" متعلق به اعضای این باند را شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
این مقام انتظامی با اشاره به ورود قاچاقچیان به کمین پلیس، گفت: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمین و مشاهده یگان های عملیاتی پلیس، با تغییر مسیر ناگهانی و تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار Escape از منطقه را داشتند که ماموران پس از هدف قرار دادن لاستیک های این خودرو ها، ضمن دستگیری 4 قاچاقچی مسلح، 893 کیلوگرم حشیش و 477 کیلوگرم تریاک را به همراه 2 قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف کردند.
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده موادمخدر، اجازه نخواهد داد که این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟