کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس Police استان سیستان و بلوچستان در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاق Contraband مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان سراوان یک باند مسلح را که با استفاده از خودروهای کوهستانی، مواد مخدر Drugs را از نقاط صفر مرزی، وارد استان می کردند، شناسایی کردند. 
رئیس پلیس سیستان و بلوچستان افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس پس از تحت نظر قرار دادن تحرکات اعضای این باند، یک تویوتا حامل مواد مخدر را که در شیار های ارتفاعات منطقه گشت استتار شده بود، شناسایی کرده که قاچاقچیان مسلح با مشاهده تیم های تخصصی پلیس با آن ها به صورت مسلحانه درگیر شدند. 
وی با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه و تنگ شدن عرصه بر قاچاقچیان مسلح گفت: سوداگران مرگ با توجه به آتش پر حجم تکاوران پلیس، از منطقه متواری شده و در بازرسی از خودرو قاچاقچیان، 987 کیلو تریاک کشف شد. 
رحیمی با اشاره به اجرای یک عملیات دیگر علیه قاچاقچیان مواد مخدر گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و زاهدان با شناسایی سه خودرو حامل مواد مخدر ضمن دستگیری سه قاچاقچی، در بازرسی از این خودرو ها 458 کیلو تریاک و 91 کیلو حشیش کشف کردند. بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟