به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رئیس‌جمهور آمریکا خواستار مجازاتاعدام execution قاچاقچیان مواد مخدر Drugs شد.
پایگاه دیلی‌صباح به نقل از مقامات ارشد دولتی آمریکا گزارش داده که دونالد ترامپ Trump قصد دارد در راستای مبارزه با افزایش مصرف مواد مخدر، قانون Law اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر اعلام کند.
دونالد ترامپ قرار است روز دوشنبه در جریان سفر به ایالت نیوهمپشایر از طرح خود برای مبارزه با بحران مصرف مواد مخدر در آمریکا از جمله اعدام قاچاقچیان مواد مخدر رونمایی کند.
طرح ترامپ برای مبارزه با بحران مواد مخدر در آمریکا شامل سه‌بخش، آگاهی‌بخشی، قطع جریان ورود مواد غیرقانونی به کشور و افزایش مجازاتهای تنبهی است.
بنا به گزارش بررسی‌های سالانه مواد مخدر و سلامت (NSDUH) آمریکا هم‌اکنون بیش از 24 میلیون نفر از افراد بالای 12 سال در آمریکا مواد مخدر مصرف می‌کنند و نوجوانان این کشور نیز بزرگترین مصرف‌کننده واقعی ماری‌جوانا در جهان هستند.
گفته می‌شود که در آمریکا روزانه نزدیک به ۱۰۰ نفر به علت مصرف بیش از حد «اوپیوئید» یا داروهای مخدر تسکین دهنده درد، جان خود را از دست می دهند. این یک رقم وحشتناک است. از همین رو دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اوایل ماه آبان 96 این شرایط را «بدترین بحران داروهای مخدر در تاریخ امریکا» خواند و در این زمینه اعلام وضعیت اضطراری کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟