متهم اقدامات خود را انکار می کرد/ رأی محمد ثلاث ظرف یک هفته صادر می شود

قاضی Judge شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی در حاشیه دادگاه محمد ثلاث در جمع خبرنگاران اظهار کرد:ختم رسیدگی اعلام شد و دادگاه مکلف است ظرف مهلت قانونی رأی را صادر و ابلاغ کند و آنها نیز می‌توانند اعتراض کنند و اعتراض به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

وی گفت: ظرف یک هفته باید رأی صادر شود و بعد از ابلاغ ظرف 20روز قابل تجدید نظر است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تاکید کرد: متهم در دادگاه به سمتی پیش می‌رفت که اقدامات خود را انکار کند درصورتی که از روزی که این اتفاق رخ داد من شخصا حضور داشتم و اعتراف او را شنیدم.

قاضی شهریاری گفت: شکستگی دست وی برای قبل است و ربطی به حادثه Incident ندارد و اسناد پزشکی او وجود دارد که در بیمارستان هفت تیر بستری بوده. متهم می‌گوید متوجه نبوده است اما پس چطور به سمت چپ و بعد راست منحرف حرکت می کرد.

وی با بیان اینکه حادثه پاسداران سازمان دهی شده بوده و جریانی این ماجرا را کنترل می‌کرد، ادامه داد: فیلم حادثه واعترافات متهم هم موجود است حال شاید وظیفه متهم انکار کردن وقایع باشد اما دادگاه به موارد موجود در پرونده توجه می‌کند.

قاضی شهریاری بابیان اینکه طبق گفته قاضی این پرونده تکمیل ترین پرونده است، ادامه داد: ما ظرف 48 ساعت تحقیقات را انجام دادیم سلامت روحی متهم هم مشخص است و اینکه می‌گوید این موضوع به کارشناس ارجاع شود منطقی نیست، چرا که او می‌داند چگونه رانندگی کند او 15 سال راننده بوده و تهاجم عمدی بوده است و انشالله دادگاه رای را ظرف مهلت قانونی صادر می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟