به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 23:23 چهارم اسفند سال جاری مأموران کلانتری 106 نامجو با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت تماس گرفته اعلام کردند مردی افغانستانی پس از یک درگیری با یکی از کارگران ساختمانی، از ناحیه گردن با ضربه چاقو مورد هدف قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان امام حسین(ع) به‌علت شدت جراحات وارده جان باخته است.
دقایقی بعد از اعلام این خبر، بازپرس ویژه قتل پایتخت به‌همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در بیمارستان و صحنه جرم Crime حاضر و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.
بررسی‌های اولیه نشان داد مقتول مردی حدوداً 26 ساله است که با یک مرد افغانستانی دیگر در یک ساختمان در خیابان مدنی مشغول به کار بوده و با یکدیگر درگیر شده‌اند، مقتول طی درگیری با قاتل The Murderer از ناحیه راست گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته و پس از خارج شدن از ساختمان در خیابان مدنی روی زمین افتاده و آنجا توسط رهگذران به بیمارستان منتقل شده است همچنین بررسی‌ها نشان داد قاتل از صحنه جرم متواری شده است.
در نهایت بازپرس امور جنایی تهران دستور داد تا جسد مقتول به پزشکیقانونی منتقل شود و تحقیقات برای بازداشت متهم فراری ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟