به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی پیش از ظهر امروز در یادواره 87 شهید نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در همه حوادثی که در عالم دنیا متصور است جان برکفان نیروی انتظامی در صف مقدم هستند و روزی نیست که شاهد مبارزه نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت نباشیم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ضلع اصلی تشکیل دهنده امنیت را نیروی انتظامی دانست و افزود: ما باید قدردان این عزیزان باشیم که همواره در حال جهاد هستند.

مزارعی گفت: کسانی که امروز به یاد آنها نشستیم و دور هم جمع شدیم تا قدردان بخشی از زحمات آنها باشیم تا زمانی که دنیا بقا دارد و گردشی در عالم افلاک است مهمان خدا و اهل سعادت هستند زیرا آرامش روانی، اقتصادی اجتماعی و همه بسترهای حیات جوامع وابسته به از خودگذشتگی آنها است.

وی بیان کرد: کسانی که در جهت سلب امنیت جامعه، تعرض به حقوق مردم و سلب آسایش روانی جامعه اقدام کردند جزای اصلی کار خود را در عالم آخرت می بینند کسانی که در مقابل شهدای حریم امنیت ایستاده و آنها را به شهادت رساند جزء کسانی هستند که خداوند وعده سخت ترین عذاب ها را به آنها داده است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیروی انتظامی در صف اول امنیت برون مرزی و درون مرزی است، گفت: نیروی انتظامی در عرصه امنیت اجتماعی با همه اقتدار اما در نهایت مظلومیت همه هجمه ها را تحمل می کند.

مزارعی عنوان کرد: امنیت به عنوان بستر اصلی حیات بشر است و به فرموده مقام معظم رهبری امنیت از نان شب هم واجب تر است.

وی از صدور حکم محاربه سارقان طلافروشی گچساران خبر داد و گفت:به برکت خون پاک شهدای نیروی انتظامی کسانی که اخیرا مبادرت به سرقت Stealing مسلحانه و قتل Murder دو نفر از مردم گچساران کردند امروز حکم محاربه هر دو صادر شده و تا پایان سال اجرا می شود.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه اموال مسروقه نیز برگشت، اظهار کرد: این تنها گوشه ای از اقدامات نیروی انتظامی است بنابرابن باید همه قدردان زحمات جان بر کفان این عرصه باشیم.

مزارعی گفت: شهادت، رسیدن به کمال مطلق و فنا شدن برای رسیدن به خالق است و شهدای نیروی انتظامی با فنا شدن در این مسیر به کمال مطلق رسیدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 365119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟