درویشی که 3 مامور پلیس را در پاسداران با اتوبوس کشت فردا محاکمه می شود + عکس

سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران از برگزاری دادگاه عامل شهادت 3 مأمور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران به صورت علنی در روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، محسن افتخاری سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران در رابطه با برگزاری جلسه عامل قتل Murder 3 مأمور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران اظهار کرد: دادگاه محمد ثلاث راننده اتوبوس دراویش  که منجر به شهادت 3 تن از مأموران نیروی انتظامی شد، فردا(یکشنبه) برگزار می‌شود.

وی افزود: دادگاه این متهم در ساعت 11:30 در شعبه 9 دادگاه یک کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge محمدی کشکولی و به صورت علنی برگزار می‌شود.

افتخاری گفت: در کیفرخواست صادر شده برای این متهم، قتل عمد 3 نفر و اخلال در نظم عمومی آمده است.

محسن افتخاری با اعلام این خبر، گفت: جلسه مقدماتی برگزار شده و وقت رسیدگی هم برای فردا 20 اسفند ماه ساعت 11:30 تعیین شده است.

وی با بیان اینکه دادگاه «محمد ثلاث» به صورت علنی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در کیفرخواست اتهام قتل Murder عمدی سه نفر و همچنین اخلال در نظم عمومی برای متهم درج شده است.

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران در خصوص برگزاری جلسات مقدماتی، گفت: جلسات مقدماتی دادگاه کیفری یک معمولا به این صورت است که مطابق قانون Law به اصحاب دعوا، متهم و شاکی ابلاغ می‌شود که پرونده در شرف رسیدگی است.

افتخاری ادامه داد: پس از اعلام طرفین 10 تا 15 روز فرصت اعتراض به صلاحیت دادگاه، تغییر وکیل و یا هر ایراد دیگر به پرونده را دارند. پس از مدت تعیین شده یکی از قضات دادگاه گزارشی را تهیه و جلسه مقدماتی تشکیل می‌شود.

وی در پایان گفت: وکلای حاضر در این پرونده لوایح خود را ارسال کردند و وقت رسیدگی به اولیای دم متهم و وکلای آنها ابلاغ شده است.

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران در پاسخ به این سؤال که آیا تا قبل از پایان سال حکم به اجرا در می‌آید یا نه، گفت: بعید می‌دانم تا پایان سال حکم به اجرا در آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 364816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟