به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 17:30 دقیقه پنج شنبه 17 اسفند ماه امسال پسر 17 ساله ای پای در کلانتری 109 بهارستان گذاشت و پرده از یک جنایت Crime خونین برداشت.

پسر نوجوان ادعا کرد که 10 روز قبل با دو تن از دوستانش به منطقه چهاردیواری تهران رفته بودند که بین 2 دوستش درگیری رخ داد و یکی از آنها به نام احمد با ضربات چاقو کامران را از پای در آورد و پا به فرار Escape گذاشت.

بدین ترتیب بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت پسر نوجوان را برای تحقیقات پلیسی صادر کرد و در ادامه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی برای بررسی و صحت این پرونده وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند در تاریخی که پسر نوجوان ادعا کرده هیچ جسدی پیدا نشده و با توجه به مشخصاتی که از کامران در دست بود نیز هیچ پرونده اعلام فقدانی در این مدت نشده است.

در گام بعدی پسر 17 ساله شماره موبایلی در اختیار ماموران از قاتل The Murderer فراری در اختیار پلیس گذاشت که این شماره نیز اشتباه بود و همه ادعاهای این نوجوان نشان از دروغ پردازی وی را داشت.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات پلیسی پی بردند که پسر نوجوان یک کارتن خواب است که سال ها به تنهایی در خیابان زندگی می کند.

بنا به این گزارش، پسر نوجوان و این پرونده مرموز برای بررسی های بیشتر به دستور بازپرس جنایی به دادسرای اطفال ارجاع شد و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟