حجم ویدیو: 971.75K | مدت زمان ویدیو: 00:00:08
تبلیغات

به گزارش گروه جنایی رکنا، نیروهای اورژانس صبح امروز جوانی را  به دلیل خودزنی به بیمارستان امام خمینی منتقل کردند. این جوان که علی  نام دارد پس مداوا خود را از طبقه سوم بیمارستان امام خمینی( ره ) به پایین پرتاب کرد وجان باخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 364669

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات