جزئیات قتل عام در تهرانسر / اعتراف قاتل و ناگفته های همسایه ها + عکس

ساعت 19:30 شامگاه سه‌شنبه 15‌اسفندماه قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌150‌تهرانسر از قتل پسر هشت‌ساله و زخمی شدن مرد 42‌ساله‌ای در آپارتمان Apartment مسکونی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه Incident شد. محل حادثه طبقه دوم آپارتمان مسکونی در کوچه 23‌غربی خیابان خسرو پرویز بود. تیم جنایی با جسد خونین پسر هشت‌ساله‌ای به نام شهریار روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو در حالی که سیم برقی به دستانش وصل بود به قتل رسیده بود. آنها همچنین پیکر نیمه‌جان طالب، پدر شهریار را گوشه‌ای از خانه کشف و به بیمارستان منتقل کردند. نخستین تحقیقات نشان داد لحظاتی قبل عمه مقتول موضوع را به مأموران پلیس خبر داده بود. 
بررسی‌های مأموران پلیس حکایت از این داشت طالب که فوق‌لیسانس مدیریت دارد و در شهرداری شهرستان اسلامشهر کار می‌کند، یک‌سال قبل به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشته از او جدا شده و همراه پسر هشت‌ساله‌اش در این ساختمان زندگی می‌کرده است. 
خواهر طالب به مأموران گفت: ساعتی قبل برادرم پیامکی به گوشی‌ام ارسال کرد. او نوشته بود کارم با همسرم تمام شد و مرا حلال کنید. از آنجایی که او با همسرش اختلاف داشت نگران شدم و با تلفن همراهش تماس گرفتم اما جواب نداد. همچنین متوجه شدم که او به یکی از دوستان صمیمی‌اش همین پیام را داده است‌. سپس به خانه برادرم آمدم، اما هر چقدر در زدم کسی در را باز نکرد تا اینکه با اداره پلیس تماس گرفتم و با کمک عوامل آتش‌نشانی قفل در خانه او را تخریب کردیم و وارد خانه شدیم که با این صحنه دلخراش روبه‌رو شدیم. 
در حالی که بررسی‌ها فنی پلیس نشان می‌داد طالب، پسرش را به قتل رسانده و بعد اقدام به خودکشی ناموفق کرده است. به مأموران پلیس قتل زن جوانی را در آپارتمان مسکونی در کوچه هفدهم غربی الف در خیابان خسرو پرویز خبر دادند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد زن به قتل رسیده همسر سابق طالب است که پس از جدایی چند کوچه بالاتر آپارتمان مسکونی اجاره کرده و به تنهایی زندگی می‌کرده است. 
بنابراین تیم جنایی راهی محل جنایت دوم شدند. مأموران در محل حادثه که واحد هشت‌ساختمان مسکونی پاسارگاد بود با جسد رؤیا روبه‌رو شدند که روسری در دهانش قرار داشت و خفه شده بود. در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در خانه‌اش آرایشگاه زنانه‌ای را اداره می‌کرده است که تعدادی از دوستان و بستگان نزدیکش برای آرایش به آنجا رفت و آمد داشته‌اند. یکی از دوستان رؤیا گفت: من تا ساعت‌13 با مقتول تلفنی حرف زدم و او در خانه‌اش بود. دقایقی قبل برای کاری به خانه‌اش آمدم که در را باز نکرد. وقتی تلفن همراهش را جواب نداد با کلید یدکی که داشتم در را باز کردم و با جسد بی‌جان او روبه‌رو شدم. 
​در حالی که بررسی‌های پلیس نشان می‌داد عامل هر دو قتل طالب است مأموران برای تحقیق از متهم راهی بیمارستان شدند. 
متهم که به سختی حرف می‌زد در بازجویی‌ها گفت: 12‌ماه است که از همسرم جدا شده‌ام. در این مدت تلاش زیادی کردم او را راضی کنم به زندگی‌اش برگردد، اما فایده‌ای نداشت. او در این مدت به بهانه مهریه‌اش پول زیادی از من گرفت و همیشه مرا اذیت می‌کرد به طوریکه از زندگی خسته شده بودم و تصمیم گرفتم به زندگی هر دوی‌مان پایان دهم. ابتدا به سراغ همسر سابقم رفتم و او را خفه کردم و بعد به خانه‌ام آمدم. از آنجایی که پس از مرگ من، فرزندم کسی را نداشت تصمیم گرفتم او را بکشم و در نهایت با سیم برق او را به قتل رساندم و بعد خود‌زنی کردم و در ادامه هم موضوع را به خواهرم و یکی از دوستانم پیامکی خبر دادم. 
سرهنگ حمید مکرم- معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در‌باره این خبرگفت: تحقیقات از قاتل The Murderer پس از بهبودی از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد تا زوایایی پنهان این حادثه دلخراش بر ملا شود.

همه شوک زده شدیم
پس از این حادثه خبرنگار ما، برای تهیه گزارش میدانی راهی محل حادثه شد. نخستین قتل در واحد‌8 ساختمان 5 طبقه 20‌واحدی به نام پاسارگاد در خیابان هفدهم غربی الف رخ داده بود. یکی از همسایه‌ها درباره این حادثه گفت: یک‌سال قبل مقتول این واحد را اجاره کرد. او زن خوب و مهربانی بود. هیچ یک از همسایه‌ها بدی از او ندیده بودند و با کسی هم مشکلی نداشت. مقتول به یکی از همسایه‌ها گفته بود که با شوهرش اختلاف داشته و از او جدا شده است. شب حادثه داخل خانه‌ام نشسته بودم که متوجه شدم مأموران به داخل ساختمان آمدند. پس از اینکه در خانه زن تنها را باز کردند با جسد او روبه‌رو شدیم. همان لحظه مأموران گفتند شوهر سابقش او را به قتل و بعد هم پسر هشت‌ساله‌اش را به قتل رسانده است. صحنه دلخراشی بود و همه همسایه‌ها از این موضوع شوک زده شده بودند. وی ادامه داد: ما در این مدت هیچ مردی را ندیدیم که به خانه این زن رفت و آمد کند و حتی شوهر سابقش را هم ندیده بودیم.

هنوز چهره پسر همسایه جلوی چشمانم است
دومین قتلی که مرد مرتکب شد و در جریان آن پسر هشت‌ساله‌اش را به قتل رسانده در خانه خودش در کوچه 23 غربی است. زن جوانی که یکی از ساکنان محل حادثه بود، گفت: قاتل و پسر هشت‌ساله‌اش یک‌سال قبل یکی از واحدهای طبقه دوم این ساختمان را اجاره کرد. قیافه‌اش نشان می‌داد که معتاد Addicted به مواد مخدر Drugs است و به گفته همسایه‌ها به همین خاطر از همسرش جدا شده بود. پسرش شهریار هر روز ظهر که از مدرسه به خانه می‌آمد زنگ خانه ما را می‌زد و با خوشرویی و خنده از من می‌خواست در ساختمان را روی او باز کنم. او همیشه خندان بود و از زمانی که متوجه شدم پدرش او را به قتل رسانده چهره‌اش همیشه جلوی چشمانم است. شهریار کلاس دوم ابتدایی بود، اما رفتارش مثل آدم‌های بزرگ بود. لحظه حادثه ما هیچ صدایی از خانه آنها نشنیدیم و من با صدای بی‌سیم مأموران از خانه‌ام بیرون آمدم و متوجه این حادثه شدم. پدر شهریار زخمی و بی‌هوش بود که اورژانس او را به بیمارستان منتقل کرد، اما شهریار در دم جان باخته بود. من جرئت نکردم به داخل خانه بروم، اما مدیر ساختمان به داخل خانه رفته بود و می‌گفت که پدرش او را با چاقو زده است.

تلفنی ازهمسرش می‌خواست به خانه بر‌گردد
یکی دیگر از همسایه‌ها گفت: ما از طالب بدی ندیدیم. او هر شب به پسرش دیکته می‌گفت و صدای او را ما می‌شنیدیم. چند باری هم یکی از همسایه‌ها شنیده بود که او با همسرش تلفنی حرف می‌زده و با التماس از او می‌خواسته که به زندگی‌اش برگردد. من وقتی با صحنه قتل پسرش روبه‌رو شدم اصلاً باور نمی‌کردم که پدری اینگونه پسرش را به قتل برساند چون او شهریار را خیلی دوست داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سرنوشت تلخ دختری به نام «سمیه » ایران را تکان داد

ازدواج سعیده 11 ساله با مرد 31 ساله / این مرد 6 فرزند داشت! + عکس

مهندس قاتل: پسر 8 ساله ام اجازه داد او را بکشم! / به همسرم شک داشتم همه باید می مُردیم

پیام تلخ به خانواده های جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج

کارگردان معروف ایرانی در بیمارستان درگذشت +عکس

کرباسچی باز هم زندانی می شود!

نوعروس 17 ساله با نوشیدن اسید خودکشی کرد

«مهرداد» جاهای حساس من را سوزن می زد و با فندک می سوزاند

دستگیری 3 لیدر استقلال بعد بازی با العین/ آنها هنوز در اختیار پلیس العین هستند

در خوابگاه دخترانه دانشگاه شهید چمران چه بر سر دختر جوان آمد ؟!

حمله مرد خشن به دو زن تنها در کوچه بن بست + فیلم

3 دختر برای شهردار تهران رقصیدند! + فیلم

شوهرم همیشه زندان بود و من باردار!

از خانه پدرم فرار کردم و صیغه عباس شدم / او وقتی فهمید باردار شدم ناپدید شد!

وقتی باردار شدم سروش ناپدید شد / او با یک زن اجاره ای مرا خواستگاری کرده بود!

نوعروس از شب عروسی کار های یک مرد را زیر نظر داشت!

درگیری فیزیکی زن چادری با سر آشپز / او رستوران را بهم ریخت + فیلم و عکس

کودک 2 ساله، زن وشوهری را از سینما به کلانتری کشاند + عکس

شگرد شاگرد قصاب برای پا گذاشتن به زندگی پولدار های تهرانی + فیلم و عکس

صورتـم را می‌خواهم! این دختر 19 ساله بوشهری از بلای هولناکی که سرش آمد گفت + عکس

وقتی پنهانی به گوشی مادرم سرک کشیدم، خشکم زد / او دور از چشم پدر با مرد غریبه ارتباط شوم دارد!

کدخبر: 364236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟