باورم نمی شد، سوال های بی پاسخ زیادی در ذهنم رژه می رفت، کنجکاو شده بودم اما نمی توانستم دلیل محکمی برای سوختگی ها و زخم های عمیقی پیدا کنم که در نقاط مختلف پیکر نحیف نوه ۲ ساله ام ایجاد شده بود.دیدن این سوختگی ها جگرم را آتش می زد. مگر انسان می تواند چنین زخم هایی را بر جسم کودکی خردسال ببیند و بی تفاوت از کنار آن ها بگذرد. این بود که من طاقت نیاوردم و ... 
اگر از این ماجرا چشم پوشی کنم، در حق کودکی بی گناه خیانت Cheat کرده ام.
حدود ۴ سال قبل دخترم با جوانی بسیار مودب، مهربان و با اخلاق ازدواج کرد. آن ها در حالی صاحب دختری زیبا و دوست داشتنی به نام هانیه شدند که زندگی عاشقانه و توأم با آرامش را تجربه می کردند. من هم از این که دامادی زحمتکش و با کمالات دارم، بسیار خوشحال بودم. 
دختر و دامادم انسان های صالحی هستند که هیچ کدام از آن ها به دنبال کارهای خلاف نرفتند، به طوری که دامادم حتی از مصرف سیگار و یا قلیان هم متنفر است. اما از مدتی قبل متوجه شدم که او و دخترم مدام به نیشابور سفر می کنند. 
با آن که هیچ وقت به این موضوع مشکوک نشده بودم اما فهمیدم که او خودرویش را فروخته و از بستگان دورمان مبالغ زیادی قرض کرده، این ماجرا در حالی ذهن مرا آشفته کرده بود که می دانستم او نیاز مالی نداشت و هزینه های زندگی اش را به راحتی تأمین می کرد.
روزی صحنه ای دیدم که موهای بدنم سیخ شد و اضطراب عجیبی سراپای وجودم را فرا گرفت. آن روز دخترم در حال تعویض شلوار نوه 2ساله ام بود که سوختگی وحشتناکی را روی ران پایش دیدم و از دخترم درباره این زخم سوال کردم. او پاسخ داد فرزندش زغال آتشینی روی پایش انداخته است. خیلی سعی کردم ادعای دخترم را بپذیرم اما آن چه می دیدم باورکردنی نبود و هیچ انسانی نمی توانست به راحتی آن را قبول کند. 
این بود که به آرامی نوه ام را به منزل خودم در طبقه پایین ساختمان بردم. وقتی لباس هایش را کنار زدم، سوختگی و داغ شدگی های عجیب دیگری را در نقاط مختلف بدنش دیدم و نوه ام را به پزشکی قانونی بردم. آن ها تشخیص دادند که این زخم ها به صورت عمدی ایجاد شده است.
وقتی موضوع را به طور جدی پیگیری کردم، فهمیدم دخترم و همسرش کودک دوساله را به خاطر رفتارهای کودکانه و گریه های زیادش نزد رمالی در نیشابور برده اند. 
آن رمال پس از گرفتن پول های هنگفتی عنوان کرده است که اجنه به بدن کودک نفوذ کرده اند و برای این که جن ها از جسم او خارج شوند، باید برخی از نقاط بدنش را داغ کنند تا با جیغ های کودک، اجنه نیز از بدنش بیرون بیایند. آن ها هم به حرف رمال اعتماد کرده اند و نوه ام را با میله آهنی داغ کرده اند. حالا هم مانده ام که ... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 363366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟