اوایل امسال بود که سیدگی به یک پرونده سرقت Stealing از نوع خشن و مقرون به آزار پیش روی مأموران پلیس Police گشوده شد.

براساس محتویات موجود در یکی از این پرونده ها روز 29 مرداد ماه سال جاری بود که ماموران انتظامی در محدوده مهرآباد جنوبی حوالی 14 معصوم در جریان یک فقره سرقت از نوع کیف قاپی قرار گرفتند.

سریعا پس از این موضوع ماموران به محل وقوع سرقت رفته و تحقیقات اولیه خود را کلید زدنند با شاکی پرونده مواجه شدند.

شاکی مدعی شد در خیابان در حال رفتن بودم که یک موتور سیلکت سوار دو ترکه به سمتم آمد و بعد از اینکه کیفم را از دستم قاپید متواری شد.

بعد از بررسی دوربین های مداربسته مشخص شد یک آپاچی سبز رنگ دو ترکه که پلاکش مشخص نبود این سرقت را انجام داده است که با توجه به این موضوع پرونده در اداره هجدهم آگاهی تهران بزرگ تشکیل شد.

ماموران این اداره متوجه شدند این باند به صورت سریالی سرقت هایش را انجام می دهد.

با توجه به سرنخ‌های به دست آمده و با شگرد‌های پلیسی خیلی زود هویت خریدار اموال مسروقه و متهمین اصلی پرونده شناسایی شد اما تنها خریدار اموال بازداشت شد.

مالخرکه چاره ای جز اعتراف نداشت دو پسر جوان را به عنوان متهمان اصلی پرونده و کسانی که اموال سرقتی را به وی فروخته‌اند معرفی کرد.

به این ترتیب تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه دو مرد جوان آغاز شد تا اینکه روز گذشته مأموران موفق به دستگیری دو متهم شدند.

امروز صبح هر دو متهم جوان پرونده برای صدور قرار به دادسرای ویژه سرقت منتقل شدند.

این متهمان زمانی که در برابر بازپرس شعبه یکم دادسرای ناحیه 34 قرار گرفتند تمامی اتهامات خود را منکر شدند و گفتند که هیچ وقت دست به سرقت نزده اند.

با توجه به اینکه احتمال می رود این دو متهم مظنونین یک پرونده قتل Murder باشند که در آن سارقان کیف قاپ با کشیدن کیف موجبات مرگ مالباخته را به وجود آورده بودند متهمان برای مشخص شدن حقیقت با قرار وثیقه سنگین در اختیار ماموران اداره هجدهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

تحقیقات تا مشخص شدن تمام حقیقت موجود در پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟