محاکمه پسر عاشق پیشه به خاطر 13سال مزاحمت شیطانی برای خانواده دختر مورد علاقه اش در تهران+ عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از اوایل شهریور ماه امسال به دنبال تماس مرد جوانی با پلیس Police ۱۱۰ تماس در دستور کار ماموران قرار گرفت.این مرد گفت: برادر همسرش به نام پیام در دام خواستگار سمج خواهر کوچکش به نام امیر گرفتار شده است.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد روشن شد امیر و پیام داخل یک دستگاه پژو پرشیا با هم درگیر شده اند و امیر در حال ربودن برادر دختر مورد علاقه اش است. با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد خودرو مورد نظر در یکی از خیابان های شمال تهران شناسایی شد. ماموران به این خودرو ایست دادند اما خواستگار سمج به محض رو‌به‌رو شدن با ماموران پلیس گریخت و تعقیب و گریز آغاز شد.پس از دقایقی تعقیب و گریز سرانجام امیر 30 ساله بازداشت شد.

پیام که از دست خواستگار خواهرش رها شده بود به ماموران گفت : 13سال است که امیر که خواستگار خواهرم است. او در این سال ها مدام برای ما ایجاد مزاحمت می‌کند. چند بار از او شکایت کردیم اما هر بار با وساطت خانواده اش ناچار شدیم از شکایت ما ن صرف نظر کنیم. گذشتیم اما این باراو با من قرار گذاشت. وقتی سر قرار رفتم به رویم اسلحه کشید و مرا تهدید به مرگ کرد. من چون از قبل امیر را می شناختم و می دانستم پسر خطرناکی است از شوهر خواهربزرگم خواسته بودم تا با ماشین و با فاصله از من سر قرار بیاید. او که متوجه درگیری ما داخل ماشین شده بود با پلیس تماس گرفت و من از دست خواستگار سمج رها شدم. پلیس در بازرسی از امیر یک اسلحه جنگی و ۹ فشنگ جنگی کشف کرد.

پسر عاشق پیشه دیروز در حالی که با قرار وثیقه سنگین آزاد شده بود در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه پیام رو به روی قضات ایستاد و گفت: سیزده سال قبل امیر همسایه مان بود. او دلباخته خواهرم شده بود اما چون خواهرم آن زمان کم سن بود و امیر نیز نوجوان بود ما به هیچ عنوان به خواسته او اهمیت ندادیم. بعد از یک سال هم از محله مان در منطقه اوین به محله جدیدی رفتیم. سال ۹۰ ماجرای خاطرخواهی برای ما تمام شده بود اما از وقتی خواهرم یک دستگاه بنز خرید و چند بار به محله قدیمی مان رفت بار دیگر مزاحمت‌های امیر شروع شد.

وی ادامه داد: امیر تصاویر خواهرم را در صفحه اینستاگرامی منتشر کرده بود .حتی وقتی برای مغازه طلا فروشی ام یک صفحه در فضای مجازی راه انداخته بودم او مدام برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد. امیر با ترفندهای مختلف آدرس و شماره تلفن خواهر بزرگم و شوهرش را نیز پیدا کرده و برای آنها مزاحمت ایجاد می‌کرد. او در این سال‌ها بارها آبروی ما را برده بود. برای اینکه خواهرم را به ازدواج راضی کند چندین بار او همه اعضای خانواده ما را تهدید به اسیدپاشی کرده بود. امیر آخرین بار به موبایل من زنگ زد و از من خواست تا به دره فرحزاد بروم. من هم از شوهر خواهرم خواستم که همراهم با ماشین خودش بیاید. وقتی به دره فرحزاد رسیدم امیر یک باره سوار ماشین شد و به رویم اسلحه کشید. او مرا تهدید به مرگ کرد. آنجا بود که شوهر خواهرم متوجه ماجرا شد و پلیس را مطلع کرد. ما از مزاحمت های امیر خسته شده ایم و حالا از او شکایت داریم.

سپس شوهر خواهر بزرگ پیام به عنوان دومین شاکی روبه‌روی قضات ایستاد. وی با اشاره به متهم گفت: این پسر آبروی من و خانواده‌ام را برده است. او تصاویر همسرم و شماره تلفن مرا را در صفحه های مجازی پخش کرده است. او حتی چند ماه بعد از فوت پدرم به سر مزار او رفته به او توهین کرده و تصاویرش را برایمان ارسال کرده بود.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد منکر اتهاماتش شد. وی گفت : اتهام آدم ربایی را قبول ندارم اما قبول دارم همراه خودم اسلحه و فشنگ جنگی داشتم. من در خانه بودم که برادر دختر مورد علاقه ام به من تماس گرفت و با من قرار گذاشت. من که فکر می کردم آنها برای ازدواج با دختر مورد علاقه ام راضی شده اند سر قرار رفتم. ولی چون در این سال‌ها بارها از سوی پیام و خانواده اش تحقیر شده و کتک خورده بودم همراه خودم اسلحه بردم.

وی ادامه داد:من در این 13سال سه بار دست خودکشی Suicide زدم. آن روز هم با خودم اسلحه بردم تا اگر پیام بار دیگر مار کتک زد خودم را بکشم و از این زندگی خلاص شوم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر مجردم باردار شد، او نمی دانست پدر بچه چه کسی است! + عکس

استاد دانشگاه دختر دانشجو را به خانه اش برد / او مرا دختر خیابانی کرد!

خواستگاری زن 50 ساله از رئیس جمهور + فیلم دیدنی

عکس های دیده نشده از لاشه هواپیما /عروسک دخترانه ای که صاحبش زیر برف ها مدفون است +تصاویر

سرنوشت شوم زن جوان در روز روشن + فیلم

بیمارستان نوزاد مرده‌ را اشتباهی تحویل‌مان داده است / بچه مان زنده است

پای فوتبالیست استقلال قطع شد + عکس

پیدا شدن کلت کمری از محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج + عکس

مینا 18 ساله با گلوله پسرخشمگین کشته شد

کتک کاری بر سر جعبه سیاه پرواز تهران- یاسوج ! + عکس

پشت پرده درآمدهای میلیونی سلبریتی‎های پر حاشیه در ایران

تجاوز 2 مرد شیطان صفت به زن شوهردار وقتی که شوهرش به ماموریت رفته بود

خودسری کردم و صیغه پسر مجرد شدم!

پسر همسایه زیر پایم نشست و پنهانی از شوهرم به خانه او می رفتم!

تجاوز وحشیانه به زن باردار در خواب + عکس

تجاوز به دختر دوست صمیمی پس از ربودن دختر از اتاق خوابش در شب میهمانی+ عکس

 

کدخبر: 362870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟