ردیابی عجیب قاتل یک مرد برج ساز در تهران / دانشجوی ادبیات انتقام پدر گرفت + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 19:23دقیقه 24 آذر ماه سال گذشته ماموران کلانتری 169 مشیریه با حضور در پارک بنفشه با جسد مرد 60 ساله ای روبرو شدند که به میان فضای سبز پرت شده بود.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه پای در صحنه جرم Crime گذاشتند.

کارآگاهان با حضور در محل مشاهده کردند که مرد کت و شلواری به جنب پارک بنفشه پرت شده است و در بررسی لباس هایش سوئیچ خودروی مزاد 3 به دست آمد که یکی از ماموران به وسیله سوئیچ ماشین موفق شد خودرو مرد 60 ساله را در چند قدمی صحنه جرم پیدا کنند و در بررسی خودرو، جسد مرد شیک پوش شناسایی شد.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که امیر پس از خرید از مغازه میوه فروشی در حال عبور از خیابان بوده که خودروی پژو 206 صندوق دار سفید رنگ با سرعت مرد شیک پوش را زیر گرفت و پا به فرار Escape گذاشته است و با توجه به اینکه راننده، اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرویش کرده بود شاهدان ماجرا موفق به برداشتن شماره پلاک نشده اند.

تیم جنایی در ادامه تحقیقات به سراغ خانواده امیر رفته و پی بردند که وی در کار ساختمان سازی فعالیت داشته است و همسر وی زمانیکه در برابر ماموران قرار گرفت تاکید داشت که شوهرش را به قتل Murder رساندند.

زن جوان به کارآگاهان گفت: بارها شنیدم که چند مرد، شوهرم را تهدید به مرگ کردند و مطمئن هستم یکی از آنها دست به قتل همسرم زده است.

وی افزود: عصر 24 آذر ماه با شوهر تماس تلفنی داشتم و شنیدم که می خواهد به یکی دیگر از دفترهایش برود و در مسیر میوه بخرد که بعد از آن دیگر اطلاعی از او نداشتم تا اینکه پلیس ماجرای مرگ شوهرم را داد.

کارآگاهان در گام بعدی بار دیگر به محل تصادف Crash رفته و با وجود اینکه در چند قدمی محل جرم یک سرعت گیر است و هیچ رد ترمزی در آنجا نیست فرضیه زیر گرفتن امیر و قتل پر رنگ تر شد و بررسی یکی از دوربین های مداربسته محل تصادف از زیرگرفتن عمدی مرد شیک پوش خبر داد.

ماموران با توجه به مخدوش بودن شماره پلاک خودرو اقدامات فنی و امکانات تصویری موفق شدند  با ردیابی عجیبی شماره پلاک خودرو را به دست آورند.

همین کافی بود تا صاحب خودرو که پسر 21 ساله ای به نام سعید است شناسایی شود و ماموران روز چهارشنبه 9 اسفند ماه با مراجعه به در خانه وی موفق به دستگیری پسر جوان شدند.

سعید پس از دستگیری پیش روی بازپرس منافی آذر در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به زیر گرفتن امیر اعتراف کرد.

پسر جوان که دانشجوی ادبیات است به بازپرس پرونده گفت: 13 سال قبل پدرم با امیر یک معامله ملکی انجام دادند و از آن زمان به بعد اختلاف حساب ما پرداخت نشد و همیشه با امیر درگیر بودیم تا اینکه دیگر طاقت نیاوردم و تصمیم گرفتم خودم به این اختلاف حساب پایان دهم.

وی افزود: روز حادثه Incident در حالیکه از دفترهای ملکی امیر اطلاع داشتم در جلوی دفتر اصلی او کمین کردم و پس از اینکه از دفتر خارج شد حدود 2 ساعت او را تعقیب کردم تا اینکه در جلوی پارک توقف کرد و به مغازه میوه فروشی رفت. وقتی از مغازه خارج شد با سرعت به سمتش حرکت کردم و او را زیر گرفتم و پس از فرار دوباره به صحنه جرم بازگشتم و از شاهدان ماجرا شنیدم که امیر در تصادف با خودرو به کام مرگ فرو رفته است.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس منافی آذر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 2 زن جوان عجیب ترین هووهای جهان هستند! + عکس ها

دوستی پنهانی خانم بازیگر سرشناس با مرد کرجی عاقبت شومی داشت +عکس

فوری/ تایید پیدا شدن جعبه سیاه‌ هواپیمای تهران یاسوج + عکس

2 ادعای عجیب درباره جعبه سیاه هواپیمای تهران - یاسوج + عکس

الهام وقتی وارد خانه مجردی امیر شد صحنه وحشتناکی دید!

بچه سومم ازمن نیست! / زن خائنم با وقاحت حالا مهریه هم می خواهد!+عکس

پایان شوم ارتباط پسر 17 ساله با زن بیوه + گفتگو

خواب بودم که مریم با مرد غریبه ای وارد خانه شد!

مرد همسایه وقتی پتو را از روی زن مستاجر کنار زد، خشکش زد! / شهاب نیمه شب آنجا بود + عکس

مردی سر زن خائن اش را از تن جدا کرد + عکس

میترا مرا به مهمانی شبانه به خانه اش برد و در آنجا ارواح را به جانم انداخت! +عکس

قتل مرد شیطان صفت در دوبی / او با من در پارکینگ قرار گذاشت!

ازدواج 2 خواهر مقتول با برادران قاتل / شرط پدر برای گذشت از خون پسرش در دادگاه کرج +عکس

عکس کارت ملی یکی از مسافران هواپیما که در محل سقوط پیدا شد / برخی پیکرها زیر 3 متر برف هستند

پشت پرده خودسوزی جنجالی در فردیس کرج + فیلم و عکس

راننده شیطان صفت با این چهره 27 دختر جوان را به خلوتگاه برد + عکس

کدخبر: 362597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی ابراهیمی
آیا این خبر مفید بود؟