این حادثه Incident شامگاه پنجشنبه در روستای مقصود‌آباد از توابع قوچان رخ داد و تعدادی از روستاییان در پی اختلافات ملکی‌ای که از گذشته داشتند، با یکدیگر درگیر

شدند.دقایقی از این نزاع دسته‌جمعی نگذشته بود که صدای چندین شلیک پیاپی اهالی روستا را شگفت‌زده کرد و لحظاتی بعد چندنفر خون‌آلود روی زمین افتاده بودند و در میان خاک و خون دست و پا می‌زدند.با گزارش حادثه به پلیس Police و اورژانس ١١۵، مأموران انتظامی قوچان خود را به این روستا رساندند و با حضور پلیس مشخص شد که پنج نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.

به دستور سرهنگ قدمگاهی، فرمانده انتظامی شهرستان قوچان، بلافاصله تحقیقات آغاز شد و مشخص شد که دو نفر در دم جان باخته‌اند. سه مصدوم دیگر این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند.پلیس در این میان ١٠ مظنون را به دستور علی آذری، دادستان قوچان، دستگیر کرد و با انتقال مظنونان به شهرستان قوچان تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

مرگ یک مصدوم در بیمارستان

دادستان قوچان نیز با اعلام اینکه یکی دیگر از مصدومان این نزاع خونین در بیمارستان جان خود را از دست داده است، بیان کرد: مصدومان این حادثه با توجه به وخامت حالشان، به مشهد اعزام شدند.

علی‌آذری گفت: این نزاع در پی نزاع‌های گروهی و اختلاف چندین‌ساله این افراد بوده است و تمامی افراد در گیر در این نزاع، دارای سابقه کیفری هستند و چندین بار دستگیرشده‌‌اند، اما از قانون Law تبعیت نمی‌کنند.دادستان قوچان افزود: تحقیقات اولیه نشانگر وجود سلاح شکاری در این درگیری است. تحقیقات تکمیلی و بازپرسی در این خصوص ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟