به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در پی شکایت زن جوانی در رابطه باسرقت Stealing کارت بانکی و برداشت غیر مجاز از حساب وی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس Police آگاهی فردیس قرار گرفت.زن جوان درخصوص سرقت عابر بانکش گفت: پس از خرید از چند فروشگاه پوشاک و در زمان بازگشت به خانه از طریق پیامک تراکنش بانکی، متوجه برداشت 5 میلیون ریال از حساب خود شده و پس از بررسی ها متوجه سرقت کیف پول و کارت عابر بانکش می شود.
پرونده تحت بررسی بود که چندین پرونده سرقت مشابه پرونده مذکور از دادسرای فردیس به پلیس آگاهی ارجاع شد . ماموران با بررسی پرونده های سرقت و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته متوجه شدند که زن جوانی که در تمام تصاویر مشاهده شده است با حضور در فروشگاه های بزرگ پوشاک با توجه به ازدحام جمعیت اقدام به سرقت کیف دستی و کارت های بانکی کرده و در اولین فرصت موجودی حساب مال باختگان را خالی کرده است.
سرهنگ"بیژن جنتی"، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: ماموران با گشت زنی های نامحسوس در فروشگاه های عرضه پوشاک موفق به شناسایی متهم و دستگیری وی شدند. متهم دستگیر شده در بازجویی ماموران منکر هرگونه سرقتی شد اما در مواجه با شکات و مستندات موجود به جرم Crime خود اعتراف کرده و در خصوص شیوه و شگرد سرقت ها گفت: با حضور در فروشگاه ها و مراکز خرید با استفاده از شلوغی جمعیت رمز کارت بانکی مشتریانی که برای پرداخت وجه از طریق دستگاه POS رمز خود را اعلام می کردندبه خاطر سپرده و پس از سرقت کارت بلافاصله وجوه حساب را تخلیه می کرد .
سرهنگ جنتی با اعلام این که متهم به 20 فقره سرقت اعتراف کرده است گفت : تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟