قتل، فرجام اختلاف در زابل + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، سرهنگ غلامرضا نجابت، رئیس پلیس Policeشهرستان زابل در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی قتل Murder مردی 38 ساله در یکی از محلات شهر زابل در بهمن ماه سال جاری با ضربات چاقو و متواری شدن قاتل The Murderer از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 
وی افزود: کاراگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و طی اقدامات فنی به عمل آمده مخفیگاه قاتل که جوانی 28 ساله بود را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند. 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات تخصصی کارگاهان، صراحتا به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلاف مالی عنوان کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. 
رئیس پلیس شهرستان زابل در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟