رهایی گروگان با تیراندازی پلیس تهران / آدم رباها دستگاه عابربانک سیار داشتند + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند، رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی Freedom بیان کرد: ظهر روز جاری گشت و تیم عملیات کلانتری موفق به دستگیری ۳ سارق زورگیر شدند. 
رئیس کلانتری 135 آزادی ادامه داد: این افراد که با نقشه ای حساب شده تمامی اموال فرد شاکی را تصاحب کرده بودند طی تعقیب و گریز سخت کوشانه پلیسی بازداشت شدند. 
وی گفت: ساعت ۱۲ امروز ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه ۵ متوجه پژو ۴۰۵ پلاک مخدوشی در بلوار آیت الله کاشانی شدند که به تعقیب آن پرداختند. 
بیرانوند خاطرنشان کرد: خودرو پس از طی مسیر با سرعت زیاد وارد شهرک آپادانا شد که واحد گشت کلانتری در شهرک آنان را مشاهده کرد که سریعا دستور ایست داده شد. 
رئیس کلانتری 135 آزادی اضافه کرد: با وجود دستور ایست، خودرو متواری شد و ماموران انتظامی نیز سریعا طرح دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند. پس از تحت کنترل قرار دادن مسیرهای ورودی و خروجی ، سارقین که قصد فرار Escape به سمت آزاد راه تهران کرج را داشتند ماموران در یکی از محل ها موفق شدند خودروی متهمان را متوقف کنند . 

photo_2018-02-27_17-39-47
وی در ادامه اظهار کرد: نفرات از خودرو پیاده و هر سه متهم به سمت ساختمان موتورخانه ای متواری شدند که در ضلع شمالی شهرک بود. متهمان قصد داشتند با استفاده از این ساختمان با پای پیاده به بزرگراه وارد شوند که موفق نشدند و ناگهان خود را در محاصره ماموران دیدند که با سرعت عمل ماموران و تیراندازی هوایی و شگردهای خاص پلیسی زمینگیر شدند. 
وی گفت: شاکی در تحقیقات بیان داشت: در سایت دیوار ، خودروی خود را که یک پژو پارس بود آگهی کرده بودم تا اینکه دیشب فردی با من تماس گرفت. با هم برای امروز ظهر قرار گذاشته بودیم که وقتی سر قرار رسیدیم پیشنهاد قیمت شان خوب بود و حتی به من گفتند سوار ماشین شویم و برویم دفترخانه. با خودروی خود در حالی که آنها را سوار کرده بودم به سمت میدان آزادی حرکت کردیم که در طول مسیر ناگهان جلوی مان یک خودرو ۴۰۵ پیچید و افرادی که سوار آن خودرو بودند من را از خودروی خودم پیاده کردند و با تهدید چاقو و با ضرب و شتم سوار خودروی خودشان کردند و بعد از ضرب و جرح ۴ میلیون تومان وجه نقد را به همراه کارت بانکی ام گرفتند که اگر پلیس دیر می رسید آنها با استفاده از دستگاه عابر بانک سیاری که همراه شان داشتند مطمئنا کارتم را نیز خالی می کردند. از متهمان دو قبضه چاقو و یک دستگاه پوز کشف شد و پرونده ای تشکیل و به پلیس Police آگاهی اعزام گردیدند. 

photo_2018-02-27_17-28-04
بیرانوند در خاتمه به شهروندان توصیه کرد در خصوص انجام معامله که بواسطه صفحات فضای مجازی انجام می دهند نهایت دقت را داشته باشند و به تنهایی در محل های قرار حاضر نشوند و در واحد های صنفی مورد تایید اتحادیه نسبت به خرید و فروش خودرو اقدام کنند. 
به لحاظ سرعت عمل و قاطعیت در دستگیری سارقان زورگیر، ماموران از سوی رییس پلیس پایتخت مورد تقدیر قرار گرفتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟