به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جواد صفایی، رئیس پلیس Police آگاهی استان البرز گفت: در پی چندین فقره پرونده شکایت از کلانتری ۴۴ ولدآباد به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر کلاهبرداری Fraud و فروش مال غیر پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
وی گفت: بنا به اظهارات مالباختگان، متهم که در یک بنگاه معاملات ملکی مشغول به کار است با سوء استفاده از موقعیت شغلی اش اقدام به فروش واحد آپارتمانی که به صورت استیجاری در مالکیت وی بود به چندین نفر می کند.
صفایی افزود: متهم در ازای فروش آپارتمان Apartment مذکور مبلغ یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال به اضافه یک باب مغازه را از شکات کلاهبرداری کرده است.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده میدانی محل اختفای متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های مأموران به جرم Crime خود مبنی بر کلاهبرداری و فروش مال غیر به ۵ نفر اعتراف کرد و با قرار وثیقه قانونی ۲ میلیارد ریالی روانه زندان Prison شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟