سرباز جدا رئیس شورای حل اختلاف زندان اردبیل اظهار داشت: این قتل Murder 6 سال قبل در درگیری و نزاع دسته جمعی و بر اثر عدم کنترل خشم روی داده بود.

وی افزود: خوشبختانه با پا درمیانی اعضای شورای حل اختلاف زندان Prison اردبیل و تلاش‌های مددکاران خدوم و زحمتکش این زندان و ریش سفیدان و معتمدین، خانواده مقتول از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و قاتل The Murderer را بخشیدند.

رئیس شورای حل اختلاف زندان اردبیل گفت: متاسفانه بر اثر یک اشتباه و عصبانیت آنی یک نفر دچار چنین مشکلی می شود و سالها پشت میله‌های زندان منتظر می‌ماند تا از سوی خانواده اولیای دم رافت و بخششی شامل حال وی شود.

جدا اظهار کرد: می‌طلبد که در جامعه نسبت به صبوری و بالا بردن آستانه تحمل کارهای فرهنگی انجام شود.

وی با تقدیر از گذشت خانواده مقتول این عمل آنها را تاسی از اخلاق اسلامی برشمرد و گفت: این چهارمین محکوم به قصاص است که از ابتدای امسال در اردبیل بخشیده شده است.

رئیس شورای حل اختلاف زندان اردبیل بیان کرد: اعضای شورای حل اختلاف زندان که همگی از مددکاران و کارکنان با سابقه زندان هستند با کمک ریش سفیدان و معتمدان محلی برای سازش در پرونده‌های مهم پادرمیانی می‌کنند که خوشبختانه تاکنون اثربخش بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟