گفتگو با سرباز مجروح پلیس در خیابان پاسداران / شاهد فاجعه بود + فیلم
حجم ویدیو: 11.98M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51

اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران که توسط عده‌ای از دراویش به وجود آمد و سبب شهادت چندتن از جوانان مومن و معتقد ایران اسلامی شد حادثه‌ای بود که تمام ملت ایران را اندوهگین کرد.
جواد علی‌محمدی یکی از سربازان یگان امداد تهران است که پس از اعلام آماده‌باش به محل حادثه Incident در خیابان پاسداران تهران اعزام شد و توسط اتوبوس که سبب شهادت چندتن از عوامل نیروی انتظامی شد مورد حمله قرار گرفته و مضروب شد.
وی در این گفت‌وگو ضمن تشریح چگونگی آغاز این اغتشاش گفت: ساعت یک بعداز ظهر با اعلام آماده‌باش در محل فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ جمع شدیم و پس از انجام مانور ساعت 3 بعدازظهر به‌سمت خیابان پاسداران اعزام شدیم.
این سرباز گیلانی یگان امداد تهران بزرگ با اعلام اینکه به محض رسیدن به محل اغتشاش شاهد حضور دراویش در اطراف کلانتری پاسداران بودیم عنوان داشت: پس از رسیدن به محل اغتشاش موتورهای خود را به داخل کلانتری انتقال دادیم.
وی ضمن تشریح چگونگی آغاز درگیری دراویش با نیروهای انتظامی خاطرنشان کرد: اغتشاشگران پس از حضور نیروهای یگان امداد فرار Escape کردند و ما نیز تلاش کردیم آن‌ها را بدون درگیری از محل دور کنیم اما با حمله چند نفر از آن‌ها به سمت ماموران نیروی انتظامی درگیری آغاز شد.
علی‌محمدی با اشاره به خسارت‌های وارد شده توسط دراویش به اموال عمومی و شخصی مردم گفت: زمانی که نیروهای انتظامی به سمت آن‌ها می‌رفتند از سمت دراویش سنگ و آجر به سمتشان پرتاب می‌شد و هنگام فرار نیز شیشه خودروهای مردم را می‌شکستند.
وی با بیان اینکه دراویش اغتشاشگر با شکستن در یا از طریق ساختمان‌های نیمه‌کاره به منازل مردم وارد می‌شدند تصریح کرد: دراویش به هر نحوی بود وارد خانه‌های مردم می‌شدند.
این سرباز گیلانی یگان امداد تهران بزرگ با بیان اینکه اغتشاگران در کوچه‌ها پنهان شده و سپس به ماموران انتظامی حمله می‌کردند خاطرنشان کرد: این حملات سبب می‌شد تا ماموران انتظامی به صورت گروهی برای دستگیری آن‌ها اقدام کنند.
دراویش در روز دوشنبه گذشته با ایجاد اغتشاش در منطقه پاسداران تهران سبب شهادت چند تن از نیروهای انتظامی و بسیج، مجروح شدن عده‌ای دیگر و وارد شدن خسارت به اموال عمومی و شخصی مردم شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد را می شناسید ؟ او چند ماه پیش می خواست مدافع حرم شود +عکس

بلایی شومی که بر سر سوپراستار زن در حمام آمد + عکس

ماجرای عکس از محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج که جهانی شد + عکس

خواهر 27 ساله ام با یک مرد همخوابی می کرد/ او را با تبر کشتم!

دزد فراری وزارت نفت ایران شماره رند 7 میلیاردتومانی دارد

قائدی در دادگاه : دختری که داخل ماشینم بود را نمی شناسم! / لیلی از کجا آمد؟ +فیلم و عکس

خودکشی دختر 16 ساله در رضوانشهر / او از طبقه دوم به پایان پرید

نیمه شب پس از دعوا با شوهرم، فرشاد تماس گرفت و من حسابی خودم را باختم!

به خاطر المیرا قتل را گردن گرفتم! / زن خائن برای شوهرش نقشه کشیده بود + عکس

سورپرایز شدن معلم مدرسه باغچه‌بان از سوی دانش آموزان ناشنوا+فیلم

عروس شیطان صفت پدرشوهرش را بیشتر از شوهرش دوست داشت!

کدخبر: 361098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟