دست بند قانون بر دست 3 قاچاقچی عتیقه

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، فرمانده انتظامی استان خراسان گفت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه ای قاچاق Contraband عتیقه در حوزه استانی و بین المللی موضوع به صورت ویژه توسط پلیس Police امنیت عمومی پیگیری شد.

سردار «مجید شجاع» با بیان این که با رصد اطلاعاتی محل فعالیت مجرمانه آنان شناسایی شد افزود: تحقیقات پلیس حاکی از این است که قاچاقچیان با تشکیلاتی سازمان یافته مبادرت به قاچاق سکه و ظروف قدیمی و زیرخاکی گران قیمت می کنند.

وی ادامه داد: مأموران با برنامه ریزی عملیاتی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات ضربتی متهمان را در حالی که قصد داشتند 50 عدد سکه قدیمی با ارزش و قدمت تاریخی بالا به فروش برسانند دستگیرکردند.

وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش سکه های قدیمی کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند اظهار کرد: سکه های قدیمی کشف شده از قدمت هزار و 400ساله برخوردار است که با هوشیاری پلیس از به تاراج رفتن این ثروت ملی جلوگیری شد. وی به دستگیری سه نفر از اعضای این باند اشاره کرد و افزود: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به چنین افرادی را نخواهد داد و با آنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟