حالا هم با شارلاتان‌بازی مرا جلو همسایه‌ها انگشت‌نما کرده است. متأسفانه شوهرم از او حمایت می‌کند و مرا رها کرده است. ماجرا به دو سال قبل برمی‌گردد‌. همسایه‌ای داشتیم که هر‌روز با شوهرش دعوا و مرافعه می‌کرد. من که مدیر بلوک آپارتمانی بودم کاسه داغ‌تر از آش شدم و برای حل مشکل این زوج جوان پا پیش گذاشتم.

هربار که این زن و شوهر جوان دعوا می‌کردند، وارد عمل می‌شدیم و آشتی‌شان می‌دادیم. از شوهرم خواستم کاری برای همسایه پیدا کند. همسرش هم آویزان ما شده بود و مدام جلو در خانه‌مان سبز می‌شد. چند ماهی از این ماجرا گذشت. همسایه خانه دیگری اجاره کرد و از ساختمان‌ ما رفت. خیالم راحت شد و از خودم راضی بودم که نگذاشته‌ام این زوج جوان طلاق بگیرند اما رفتارهای همسرم عجیب بود.

دست از سر این زن و شوهر برنمی‌داشت و ارتباطش با آن‌ها خیلی خودمانی شده بود. فکر می‌کردم دل‌تنگ می‌شود اما این رفتارها و وابستگی عادی نبود. ما را برای مراسمی در روستای پدر این همسایه ناخلف دعوت کردند. همسرم مرا به‌زور با خودش به این مراسم برد. در میهمانی متوجه نگاه‌های معنی‌دار خواهر زن همسایه به شوهرم شدم.

این مسئله فکرم را به خود مشغول کرد. مدتی شوهرم را زیر نظر گرفتم. فهمیدم شریک زندگی‌ام چند ماه قبل این خانم را که سیگار می‌کشد و آدم سربه‌راهی نیست به عقد موقت خود در آورده است. عجیب بود. در مدتی که زوج جوان همسایه ما بودند خواهر این زن را ندیده بودم. من از شوهرم گلایه داشتم و می‌خواستم درباره پنهان‌کاری و علت این کارش با او صحبت کنم. از یک ماه قبل، مرا رها کرده است و به خانه نمی‌آید.

چندبار به محل کارش رفته‌ام. بهانه‌تراشی می‌کند و می‌گوید: «خانواده‌ات آن‌طور که باید و شاید به من احترام نکرده‌اند‌.» او و پدر و برادرم همیشه با هم لج بودند و کاسه و کوزه این غرور و تکبر سر من بدبخت شکست. به سراغ خواهر زن همسایه رفتم بلکه او دست از سر زندگی‌ام بردارد اما چندبار به در خانه‌ام آمده و سر و صدا راه انداخته است. نمی‌دانم این چه بلایی بود که سر زندگی‌ام آمد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شرط عجیب عروس خانم برای بله گفتن به پسر عاشق در گچساران

پدر بزرگم خیلی کثافت بود او مرا ..! / دختر 10 ساله در دادگاه چه گفت؟+ عکس

قاتل فوتبالیست مشهور تهرانی و 4 نوچه اش به دادگاه معرفی شدند +عکس

نیمه شب وقتی خواب بودم سعید قصد تجاوز داشت که ..!

مرگ تلخ کارگر شهرداری ایلام زیر چرخ های خودروی حمل زباله +عکس

محاکمه پسر نوجوان به خاطر بلایی که سر «پرنیان» در ساحل بابلسر آورد‎ +عکس

پشت پرده زندگی عامل قتل عام دبیرستان و علاقه اش به یک دختر + فیلم و تصاویر

وقتی از سرکار به خانه آمدم زنم را با مرد غریبه دیدم / زن خائن می خواهد با مرد مورد علاقه ام ازدواج کند و..! +عکس

کثافت کاری وزیر بهداشت در کنار جاده! + عکس

فوری / هواپیمای مسافربری در مشهد دچار سانحه شد و آتش گرفت

فوری / مرگ مشکوک دختر ۱۳ ساله در ویلای فشم

عجیب ترین مراسم جن گیری+ تصاویر

فوری / هواپیمای مسافربری در مشهد دچار سانحه شد و آتش گرفت

آیا تنباکوی جنسی به تهران رسیده است؟

تجاوز به گلنار 12 ساله در مکانیکی برای 50 هزارتومان!/ این دخترک سر چهار راه های تهران دستمال می فروخت

اعدام شکارچی شیطان صفت 40 زن در تهران + عکس

کدخبر: 357980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟