دختر ۲۳ ساله ای که به اتهام خرده فروشی مواد مخدر Drugs صنعتی دستگیر شده بود در حالی که عنوان می کرد نمی دانم سرنوشت دختر خردسالم چه خواهد شد و برای آینده او نگرانم، دفتر سیاه روزگار تلخش را به گذشته ای نه چندان دور ورق زد  گفت: از زمانی که به خاطر دارم مادرم همواره پای بساط مواد مخدر می نشست و همین موضوع موجب کشمکش ها و مشاجرات خانوادگی ما بود.

مادرم فرصت هیچ کاری را نداشت و حتی نمی توانست کارهای منزل را به درستی انجام دهد. من هیچگاه لبخندی بر لبان پدرم نمی دیدم. او مردی افسرده و گوشه گیر شده بود به طوری که به خاطر کارهای مادرم توجهی به من نیز نداشت. این در حالی بود که من نیز همانند کودکان دیگر دوست داشتم دست نوازش و پرمهر پدرم را روی سرم احساس کنم.

۱۴ سال بیشتر نداشتم که مادرم به مصرف شیشه روی آورد به طوری که دیگر اعضای خانواده را فراموش کرده بود و تنها به تهیه و مصرف مواد مخدر صنعتی می اندیشید. پدرم که از این وضعیت به ستوه آمده بود مادرم را طلاق داد. آن زمان من وارد پانزدهمین بهار زندگی ام شده بودم و ترجیح دادم کنار مادرم بمانم. یک سال بعد پدرم با زن دیگری ازدواج کرد و زندگی جدیدی را تشکیل داد. این در حالی بود که وضعیت مادرم روز به روز وخیم تر می شد و در مدت کوتاهی همه پول هایی را که به عنوان مهریه از پدرم گرفته بود صرف اعتیادش کرد.

من که تحمل دیدن روزگار سخت مادرم را نداشتم و نمی توانستم لحظات خماری او را ببینم به ناچار به سرقت Stealing روی آوردم. اولین بار مقداری خوراکی از یک خواربار فروشی سرقت کردم. پس از آن بود که دچار عذاب وجدان شدم. ولی مادرم مرا به مصرف شیشه تشویق کرد که این گونه به سرقت ادامه بدهم تا این که روزی هنگام سرقت توسط مأموران کلانتری کوی پلیس دستگیر و روانه زندان Prison شدم. وقتی از زندان آزاد شدم با یکی از اقوام مادرم ازدواج کردم. «وحید» خرده فروش مواد مخدر بود و من دیگر به سرقت نیازی نداشتم چرا که وحید مخارج اعتیاد من و مادرم را تأمین می کرد. همین موضوع موجب شده بود تا مادرم روز به روز مواد بیشتری مصرف کند. در همین روزها من به دلیل زایمان در بیمارستان بستری شدم، اما وقتی با نوزاد ۲ روزه ام به منزل مادرم بازگشتم او به خاطر توهمات ناشی از مصرف شیشه خانه را ترک کرده بود. امروز هم که به همراه یکی از دوستان شوهرم در حال فروش شیشه بودیم دستگیر شدم و... . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کثیف ترین قرار پنهانی یک زن و شوهر / آنها ندانسته با هم قرار گذاشته بودند!

این 2 دختر جوان را می شناسید / آنیتا و خواهرش را در یافتن مادرش کمک کنید + عکس

نوعروس به من بله گفت تا از جوان دیگر انتقام بگیرد / لیلا می خواهد با او باشد و ..!

شوهر خواهرم مرا پنهانی آزار و اذیت می کرد / بهروز بدنساز بود و ..! + عکس

کودکی که یخ زد + عکس

پیاده روی قاتلی با سر بریده در شهر + عکس

قتل زن تنها در کارخانه

راحله زن مطلقه ای بود که دختران را به خانه فساد می کشاند/ پدر وحیده باور نمی کرد او تن فروشی کند

در اتاق با شیما تنها بودم که از لای در دیدم سمانه همسرم وارد خانه او شد و ..!

مریم رجوی اعتراف کرد!

سرنوشت شوم اجساد مردگان در سردخانه دهدشت / فاش شد + تصاویر

آشنا شدن با آرش مرا از همسر دور کرد / مرا جادو کرده بود و هرکار خواست با من کرد..!

شوهرم کارمند یک مدیرعامل زن است و هر چه از او می خواهد انجام می دهد! / دردسر هیکل ورزشکاری شوهر

فیلم لحظه حمله شبانه پلیس تهران به خانه های مجردی اشرار تهران / همه در خواب بودند که ..!

مرد شیطان صفت این 2 بچه را هم داخل کانال برده بود و..! + عکس

کدخبر: 357357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟