دکتر محمود نیلی احمدآبادی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: چند دانشجوی بازداشتی روزهای اخیر هیچ گونه فعالیت سیاسی در دانشگاه نداشتند ما هیچ گونه مشکلی با این دانشجویان در دانشگاه نداشتیم و آنها نیز با دانشگاه مشکلی نداشتند. بنابراین ما علت بازداشت این دانشجویان را نمی دانیم.

وی در ادامه تاکید کرد: به همکاران در دانشگاه گفته‌ام که موضوع بازداشت دانشجویان را بطور جدی پیگیری کنند و ببینند به چه علت این دانشجویان بازداشت شده اند. اگر چه مسئولان امنیتی همه اطلاعات در این خصوص را در اختیار ما قرار نمی دهند.

دکتر نیلی ادامه داد: همانطور که عنوان شد هیچ گونه مشکلی با چند دانشجوی بازداشتی روزهای اخیر در دانشگاه نداشتیم و اگر این دانشجویان سابقه فعالیت سیاسی هم داشته باشند نباید این موضوع برای آنها مشکل ساز باشد.

وی گفت: دو نفر از دانشجویان دانشگاه تهران که طی چند روز گذشته بازداشت شده اند هیچ گونه سابقه بازداشتی در گذشته نداشته اند و مورد ویژه ای نیز در دانشگاه از سوی آنها وجود نداشته است.

رییس دانشگاه تهران تاکید کرد: مسئولان دانشگاه در جریان بازداشت چند دانشجوی بازداشتی روزهای اخیر نبودند و دانشگاه هیچ وقت موافق بازداشت دانشجویان نیست. بنابراین هیچ هماهنگی و اطلاعی در خصوص بازداشت این دانشجویان با دانشگاه صورت نگرفته است.

دکتر نیلی خاطر نشان کرد: اگر تخلف دانشجویان بازداشت شده در خصوص مسایل دانشگاه باشد ما به هیچ عنوان راضی به دستگیری آنها نیستیم و اگر در دانشگاه نیز خلاف مقررات اقدامی کرده باشند. ابتدا با تذکر موضوع را حل می کنیم و در شرایط بحرانی در کمیته انضباطی بررسی می شود. اما در خصوص مسایلی که در بیرون از دانشگاه از سوی دانشجویان صورت می گیرد به دلیل عدم تسلط ما به موضوع نمی توانیم اظهار نظر کنیم.

رییس دانشگاه تهران در پایان تاکید کرد: توصیه ما این است که مسئولان با دانشجویان با نگاه مهربانانه و سعه صدر رفتار کنند و هدف از برخورد با آنها سازندگی و کمک باشد تا فضای امنیتی و نگران کننده در بین دانشجویان ایجاد نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ایسنا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سرنوشت الناز 16 ساله در دام کثیف متخصص کامپیوتر 40 ساله

نقش بهرام رادان و 9 زن و مرد ایرانی در عذرخواهی سامسونگ از ایرانی ها + فیلم و عکس

ملیکا 19 ساله آینده تاریکی دارد! /همسرم در مرخصی از زندان با زن دیگری ازدواج کرد و...!

حمله 4 نقابدار با تبر به یک فروشگاه در کارون + فیلم لحظه حمله و عکس مهاجمان

تجاوز وحشیانه به نوعروس 16 ساله دور از چشم داماد / 3 جوان دستگیر شدند

زن شوهر دار برای عقب نماندن از دوستانش تن به دوستی های شیطانی داد تا..!

اقدام کثیف معصومه 27 ساله با 6 بچه قد و نیم قد

لباس مسی را از تنش کندند + فیلم

کورس 3 خودرو پورشه و یک مدسدس بنز / عملیات برای خارج کردن راننده ها گرفتار+ فیلم و عکس

کیوان وقتی مرد همسایه به خانه بازگشت به سمت بالکن دوید و..!

وقتی زن شوهردار به تنهایی به سفر رفت / داخل پراید اجاره ای آن بلا سرم آمد!

دزد را کشتم و الان باید اعدام شوم!

سرنوشت تلخ رامین 9 ساله و ریحانه 5 ساله / می تونیم تو کلانتری زندگی کنیم!

سرمایه دار کرمانی قاتل اجیر کرد و پسرش را کشت!

پسری در پاسداران تهران پدرش را کشت وجسدش را مثله کرد

بدترین خبر پزشک مخصوص به شاه + فیلم

کدخبر: 355858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟