سلفی دردسرساز دختر 15 ساله با پسر ثروتمند در خانه عمه اش / از کلید خانه عمه ام ساخته بودم و وقتی او نبود ..! + عکس

 چندی قبل زن ثروتمندی با حضور در پلیس Police آگاهی تهران مدعی شد برادرزاده‌اش، طلاهایش را از گاوصندوق خانه ویلایی‌اش سرقت Stealing کرده است. این زن به کارآگاهان گفت: «وضع مالی خوبی دارم. بعد از مرگ همسرم و رفتن فرزندانم به خارج از کشور تنها زندگی می‌کنم و گاهی اوقات «مهشید» برادرزاده‌ام به خانه‌ام می‌آید و شب‌ها پیش من می‌ماند. روز گذشته برادرم با من تماس گرفت و گفت دخترش به‌همراه یکی از دوستانش در نبود من، به خانه‌ام آمده و همه طلاهایم و حتی سنگ‌های قیمتی که با شوهرم از سفر خارج آورده بودم را با خود برده است. حالا از برادرزاده‌ام و دوستش شکایت دارم.»
با شکایت زن ثروتمند، کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و دختر 15 ساله و دوستش به نام «سهند» را بازداشت کردند. دختر نوجوان در تحقیقات گفت: «با «سهند» در گروه تلگرامی آشنا شدم. اوایل ارتباط ما با اعضای گروه در حد گفت‌و‌گوهای مجازی بود اما بعد از مدتی در کافه‌ها و پارک‌ها جمع می‌شدیم و گاهی کوهنوردی می‌رفتیم. گروه برنامه‌های عجیب و غریبی داشت و یکی از آنها کارهای غیرقانونی بود. به‌طور مثال یکی از اعضای گروه حساب مالی پدرش را هک کرده بود، یکی دیگر خودروی مادرش را سرقت کرده بود و....

فقط من و سهند هیچ کاری نکرده بودیم و همه ما را دست و پا چلفتی و بی‌عرضه می‌دانستند. به همین دلیل ایده این سرقت به ذهن من رسید و «سهند» هم از آن استقبال کرد. ما هر دو از خانواده ثروتمندی هستیم و نیازی به این طلاها نداشتیم. فقط می‌خواستیم خودمان را به اعضای گروه ثابت کنیم.»

«مهشید» درباره شیوه سرقتش نیز گفت: «عمه‌ام به من خیلی اعتماد داشت و هرازگاهی آنجا می‌رفتم. در این مدت از دسته کلید عمه‌ام، کلید یدکی ساخته بودم. آن شب عمه‌ام برای میهمانی به خانه دوستش رفته بود که با همان کلید وارد خانه شدیم و طلاها را برداشتیم. من مطمئن بودم او هرگز سر گاوصندوقش نمی‌رود و قرار بود همه طلاها و سنگ‌های قیمتی را بدون کم و کاست برگردانیم. اما وقتی به پیشنهاد اعضای گروه عکس سلفی با جواهرات انداختیم و در اینستاگرام Instagram گذاشتیم، خواهرم با دیدن این عکس، طلاها را شناخته و موضوع را به پدرم گفته بود.

با این اعتراف، بازپرس پرونده دستور بازداشت «مهشید» و «سهند» را صادر کرد. اما از آنجا که دخترنوجوان 15 سال داشت به دادسرای اطفال فرستاده شد و عمه‌اش نیز از شکایت خود درباره برادرزاده‌اش صرفنظر کرد. اما چون معتقد بود «سهند» او را به این کار ترغیب کرده است خواستار رسیدگی به شکایتش درباره پسر 18 ساله شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلای وحشتناکی که بر سر 2 دختر دبیرستانی داخل سرویس مدرسه در جاده قدیم قزوین آمد + عکس

بلایی هولناک که پزشک قلابی بر سر 15 دختر آورد

قتل عروس 20 ساله / برادر شوهر هنوز انگیزه قتل سوسن را نگفته اما ..! + عکس

نمی خواهم بمیرم! / همه چیز از زیر درخت پارک شروع شد و ..!

دستگیری مردی با شاخ های شیطانی + عکس

کثیف ترین اعتراف مرد شیطان صفت / از 14 سالگی به دنبال آزار دختر بچه ها بودم! + عکس

دردسر وسوسه شیطانی پسر 11ساله برای زن جوان!

فیلم لحظه ربوده شدن دختر زیبا در تبریز! / ماشین شناسایی شد + فیلم

نسترن 16 ساله برده کثافت کاری های برادر دوستش بود تا..!

مرد غریبه با آتویی که داشت از فرناز می خواست بدنش را در اختیارش قرار بدهد!

این دختر زیبای تبریزی ربوده شده است!+ عکس

ارتباط شوم پسر 17 ساله با نامادری اش / مریم از او خواست تا پدرش را بکشد و ..!+ عکس

✔️سرانجام خونین کنجکاوی سگ بازیگوش + فیلم (حاوی صحنه های دلخراش +16)

مدیر متخلف در وزارت نیرو قاطعانه برکنار شد

آخرین تصاویردوربین مدار بسته از آیت الله هاشمی رفسنجانی منتشر شد+فیلم

تجاوز وحشیانه به زن جوان در گاوداری / محاکمه کفتارهای بی رحم شب وحشت+فیلم و عکس

شکنجه هولناک یک دختر دراسارتگاه مادر و خاله شیطان پرست + عکس

کدخبر: 354823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟