سرهنگ رضا صادقی پور به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با ارجاع دستوری از سوی جانشین سرپرست دادسرای ناحیه چهار رسالت، مبنی بر دستگیری یک سارق حرفه ای تلفن همراه، تیمی از ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد فردی به نام "د" ضمن انجام سرقت Stealing تلفن همراه شهروندان، اقدام به نگهداری و فروش این اموال در مخفیگاه خود می کند که این اقدام به تجمع مالخران، سارقان و معتادان و شکایت شهروندان شده است.
وی افزود: در بررسی های بیتشر نیز مشخصات به دست آمده از این فرد با مشخصات ارایه شده از سوی مرجع قضایی مطابقت یافته و معلوم شد که وی همان سارق تحت پیگرد قانونی است.
رئیس کلانتری ۱۰۲ اظهار داشت: به این ترتیب، با شناسایی مخفیگاه متهم عملیات دستگیری وی آغاز و شب گذشته، متهم در محدوده لویزان و در مخفیگاهش بازداشت شده و در بازرسی از محل نیز ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و یک عدد قمه کشف شد.
سرهنگ صادقی پور، تصریح کرد: متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از شهروندان اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
 

کدخبر: 353870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟