به گزارش گروه جنایی رکنا، بامداد 18 فروردین امسال مأموران پلیس Police و بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت از وقوع جنایت Crime خانوادگی در خیابان سازمان برنامه واقع درغرب تهران با خبرشدند.
مأموران پلیس پس از حضور در محل حادثه Incident با جسد مرد میانسالی کنار خیابان رو به‌ رو شدند که با ضربات چاقو از پا درآمده بود. 
زن مقتول که پلیس را از حادثه با خبر کرده بود به بازپرس سجاد منافی آذر گفت: حدود یک ساعت قبل که زنگ خانه ما به صدا درآمد شوهرم متوجه شد برادرش پشت در است و به همین خاطر از ما خواست که در را باز نکنیم.
برادر همسرم دست بردار نبود و مدام زنگ می‌زد. درنهایت شوهرم در را باز کرد و به کوچه رفت. لحظاتی نگذشته بود که صدای فریادهای برادرشوهرم را شنیدم که فحاشی می‌کرد.
پس ازآن صدای فریاد همسرم آمد. خیلی سریع خودم را به کوچه رساندم که دیدم شوهرم با ضربات چاقو به قتل رسیده است. 
تجسس‌ها برای دستگیری مرد جنایتکار که صاحب یک شرکت خصوصی بود ادامه داشت تا اینکه خانه‌ مجردی‌اش دریکی از شهرک‌های اطراف تهران شناسایی شد.
سرانجام عامل جنایت 27 فروردین ماه درعملیات ضربتی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.
متهم در بازجویی‌ها درباره انگیزه‌اش گفت که انگیزه اش از قتل ناموسی بوده و با توجه به این اعترافات علاوه بر پرونده قتلی که در شعبه سوم بازپرسی نزد قاضی Judge منافی آذر تشکیل شده بود پرونده ای نیز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران تشکیل شد.
به دنبال اعتراف‌های متهم به قتل، او با قرار بازداشت موقت تحویل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی شد تا بازجویی و تحقیقات تکمیلی طبق معمول انجام شود و بعد از تکمیل پرونده بالاخره برای متهم قرار به جلب دادرسی صادر شد در حالیکه اولیای دم مقتول در دادسرا حضور یافته و از قاتل The Murderer اعلام گذشت کرده بودند.
با صدور کیفرخواست پرونده برای بررسی اتهام مرد برادرکش از جنبه عمومی جرم Crimeبه دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا حکم مربوطه برای او صادر شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 353789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟