به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سازمان عفو بین المللی روز پنجشنبه در بیانیه‎ای از رژیم آل خلیفه بحرین خواست احکام اعدام execution ۶ شهروند این کشور را لغو کند.
گزارش شبکه تلویزیونی اللؤلؤه بحرین، عفو بین الملل در بیانیه خود از مقام‌های بحرینی خواسته است، شهروندان این کشور را در دادگاه عادی محاکمه کند نه دادگاه‌های نظامی. در این بیانیه با اشاره به این که از شهروندان بحرینی تحت شکنجه Torture اعتراف گرفته می‌شود، خواستار محاکمه دستگیر شدگان در دادگاه عادل شد.
سازمان عفو بین الملل همچنین در خصوص بازداشت اجباری شهروندان بحرینی ابراز نگرانی کرده است. دادگاه نظامی بحرین ماه گذشته میلادی (دسامبر) ۶ شهروند بحرینی را به اعدام و ۱۵ تن دیگر را به زندان Prison محکوم کرد. مرکز حقوق بشر بحرین پیش‌تر از دولت این کشور خواسته بود تا محاکمه غیرنظامیان را به بهانه فعالیت‌های تروریستی در دادگاه‌های نظامی متوقف کند.
بحرین از سال ۲۰۱۱ تاکنون با بحران نارضایتی‌های عمومی ناشی از سیاست‌های ظالمانه رژیم آل خلیفه مواجه است. بسیاری از فعالان سیاسی بحرینی پس از ناآرامی‌های این کشور در زندان به سر می‌برند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟