به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل Murder در منطقه هومند وادان شهرستان دماوند تلاش در خصوص شناسایی و دستگیری قاتل The Murderer در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان دماوند قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس Police آگاهی ضمن هماهنگی با مقام قضایی و تلاش‌های گسترده اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند در کمتر از 12 ساعت قاتل را شناسایی و در یک اقدام غافلگیر کننده دستگیر کنند.

ناظری اضافه کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی پس از ارائه مستندات و ادله جرم، لب به سخن گشود و به جرم Crime خود اعتراف کرد.

وی با اشاره به اعترافات قاتل 26 ساله پرونده در خصوص نحوه ارتکاب قتل تشریح کرد: قاتل و مقتول از اتباع کشور افغانستان می‌باشند که نسبت فامیلی نیز داشتند و در اتاقک سرایداری باغی واقع در منطقه هومند وادان همدیگر را ملاقات کردند و پس از مدت کوتاهی به دلیل فحاشی و استفاده از الفاظ ناسزا و غیراخلاقی نسبت به هم، با یکدیگر درگیر شدند و در حین درگیری، قاتل با وارد نمودن چهار ضربه چاقو به شکم و پشت مقتول 17 ساله، وی را به قتل رسانده و پس از قفل نمودن درب اتاقک از محل متواری می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان کرد: مالک باغ با حضور در محل باغ و اتاقک سرایداری با مشاهده جسد مقتول سریعاً مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام می‌نماید و با حضور مأموران پلیس آگاهی و تحقیقات گسترده قاتل در مدت کمتر از 12 ساعت دستگیر و به جنایت Crime هولناک خود اعتراف می‌کند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در خاتمه با بیان اینکه استفاده از الفاظ مناسب در برخورد با یکدیگر و توانایی در کنترل خشم از عوامل بازدارنده مهم درگیری‌های این چنینی هستند یادآور شد: شهروندان عزیز می‌توانند در هر زمان از شبانه روز از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، وقایع مهم امنیتی و انتظامی را سریعاً به پلیس گزارش کنند و ما را در برقراری امنیت مطلوب جامعه یاری نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سیمین زن مطلقه ای بود که در هتل تن به بی شرمی مردمسافر داد و..!

زهره عروس 11 ساله یک پیرمرد شد / شوهرم توقعاتی دارد که نمی توانم انجام دهم!

عروس نوجوان خواهر شوهرش را از تهران دزدید و ..! / او وقتی باردار شد نقشه انتقام کشید + عکس

گفتگو با جوانی که با یک دختر زندانی ازدواج کرد / سیما عروس زندان شد!

سرنوشت عجیب سه اعدامی در تهران

انتقام هولناک از خواهر دو قلو

دختر 8 ساله مادرش را با مردان کثیف می دید تا اینکه..!

تکنسین اورژانس بندرعباس با یک ترقه نابینا شد! + عکس

گفتگو با پدر 4 قلوهای اصفهانی / شرایط سخت است ولی ..! + عکس

چرا یک دزد حرفه ای شدم!درد دل های شنیدنی یک دزد!

شوهرم بخاطر تن ماهی من را کتک زد و حالا..!

ناگفته‌های زندگی محمدرضا شاه + فیلم

سلفی های زشت 2 شکارچی در کوه های سبزوار + عکس

مینا وقتی در 17 سالگی باردار شد با نقشه کثیف داماد را به قزوین کشاند و ..!+ عکس

دختر 8 ساله پاکدشتی را 20 میلیون تومان فروختند / سمیرا بزودی عروس می شود + عکس

کدخبر: 353073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟