عصر 16 اسفند 94 جنازه مرد 37 ساله به نام پویا در کانال آب پاکدشت پیدا شد. شواهد نشان می‌داد این مرد بشدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته و دست و پایش با بست پلاستیکی بسته شده است.

با پیدا شدن جنازه، پلیس Police به تحقیق پرداخت و دریافت قربانی به مواد مخدر Drugs اعتیاد داشته و مدتی قبل با دو برادرزنش که قصد انتقال وی به کمپ ترک اعتیاد را داشته‌اند، درگیر بوده است. با افشای این ماجرا دو برادرزن قربانی به نام‌های علی و عباس بازداشت شدند.

آنها به درگیری مرگبار با دامادشان در راه انتقال به کمپ ترک اعتیاد اعتراف کردند. پرونده دو برادر برای رسیدگی به دادگاه فرستاده شده بود که آنها توانستند با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کنند و از قصاص نجات پیدا کنند.

به این ترتیب از جنبه عمومی جرم Crime در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمدباقر قربان‌زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در جلسه دادگاه علی27ساله گفت: شوهر خواهرم معتاد Addicted بود و همین موضوع باعث شده بود زندگی او و خواهرم تباه شود. من و برادرم عباس بارها از پویا خواستیم برای ترک مواد مخدر به یک کمپ برود و آنجا بستری شود ولی او قبول نمی‌کرد. به همین خاطر آخرین بار مقابل خانه اش رفتیم و به بهانه صحبت کردن او را سوار ماشین کردیم. در بین راه پویا متوجه شد قصد انتقال وی به کمپ را داریم به همین خاطر با ما درگیر شد.او مدام تقلا می‌کرد و سعی داشت خودش را از ماشین به بیرون پرت کند. من هم برای آرام کردن او ناچار شدم دست و پاهایش را با بست پلاستیکی ببندم و او را کتک بزنم. من چند ضربه به سر شوهرخواهرم زدم. ناگهان متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد. به همین خاطر از ترسم به عباس پیشنهاد دادم جنازه‌اش را داخل کانال آب بیندازیم. ما او را به داخل کانال آب انداختیم و به خانه برگشتیم.

سپس عباس 30ساله به دفاع پرداخت و گفت: قبول دارم در انتقال شوهر خواهرم به کمپ همراه برادرم بودم اما من ضربه‌ای به پویا نزدم. وقتی بازداشت شدم همسرم باردار بودم و حالا فرزندم یک سال و نیمه است. من و برادرم با پرداخت 120 میلیون تومان توانستیم رضایت اولیای دم را جلب کنیم و حالا تقاضا دارم قضات دادگاه به خاطر فرزندم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و دیروز با توجه به رضایت اولیای دم هر یک از متهمان را به 9 سال زندان Prison محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن اعدامی در بوشهر بالای چوبه دار نرفت!

پشت پرده ماجرای آزاده نامداری از زبان مقام ارشد نظامی ایران!

هواپیمای تابان لحظه تیک آف در باند آتش گرفت و..!

دستفروشی پسری با لباس دخترانه در واگن بانوان متروی تهران + فیلم

لحظه خودکشی تلخ پسر 18 ساله در متروی آذربایجان + فیلم

زوایای پنهان تصادف بازیکن استقلال / دختر شلوار زرد داخل ماشین که بود؟ + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی 2 مرد شیطان صفت با دو دختر 4 و 8 ساله! + عکس

مراسم عقد عروس و داماد در سرویس بهداشتی! + عکس

سودابه پس از بازگشت از سوئیس 2 انگشت شوهر پولدارش را قطع کرد! + عکس

بازی زشت انتقام از شوهر خائن / من هم با دوست شوهرم ..!

تجاوز شیطانی میهمان 22 ساله به دختر صاحبخانه!+ عکس

مرگ تلخ آرتین کوچولو در قصور پزشکی / جسد پسرم را به اتاق احیا بردند و ..! + عکس

مربی بدنسازی با زن شاگردش همخوابی می کرد / فیلم و عکس همه چیز را لو داد

بیرون خانه مخفی شدم سهیلا مرد غریبه را به داخل خانه برد و..!

اقدام زشت یک مرد با 2 کودک در زنجان

شمشیر نادر شاه ایرانی پیدا شد + عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 20 ساله کارآموز پرستاری + عکس

کدخبر: 352540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟