رفتار زشت با خواهرم باعث شد تا علیرضا را به زور با خودمان ببریم و ..! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده به دنبال پیدا شدن جنازه یک مرد 37 ساله به نام علیرضا در کانال آب پاکدشت در دستور کار پلیس Police قرار گرفت.

شواهد نشان می داد این مرد به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دست و پاهایش با بست پلاستیکی بسته شده است. پلیس به تحقیق پرداخت و دریافت علیرضا به مواد مخدر Drugs اعتیاد داشت و از مدتی قبل با دو برادرزنش که قصد بردن وی به کمپ ترک اعتیاد را داشتند درگیر شده بود.

به این ترتیب دو برادرزن علیرضا به نام های داوود و ابراهیم بازداشت شدند. آنها به قتل Murder دامادشان در راه انتقال به کمپ ترک اعتیاد اعتراف کردند.

در حالی که برای دو برادر به اتهام مشارکت در قتل کیفرخواست صادر شده بود آنها توانستند با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کنند.

بدین ترتیب از جنبه عمومی جرم Crime در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در جلسه دادگاه داوود 27 ساله گفت: علیرضا معتاد Addicted بود و همیشه با خواهرمان بد رفتاری می کرد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم او را برای ترک مواد مخدر به یک کمپ ببریم اما علیرضا موافقت نمی کرد. چند بار با او صحبت کردیم اما قبول نکرد تا اینکه آخرین بار همراه برادر بزرگم داوود مقابل در خانه شان رفتیم و به بهانه صحبت کردن او را سوار ماشین کردیم. در بین راه بود که علیرضا متوجه شد قصد انتقال وی به کمپ را داریم به همین خاطر با ما درگیر شد. او مدام تقلا می کرد و سعی داشت خودش را از ماشین به بیرون پرت کند. من برای آرام کردن علیرضا ناچار شدم دست و پاهایش را با بست پلاستیکی ببندم و او را کتک بزنم. برادرم در کتک زدن علیرضا دخالتی نداشت. من چند ضربه به سر علیرضا زدم و یکباره متوجه شدم دیگر نفس نمی کشد. به همین خاطر از ترسم به ابراهیم پیشنهاد دادم تا جنازه اش را به داخل کانال آب بی اندازیم.

وی در پاسخ به سوال قاضی درباره اینکه اگر ضربه مرگبار را به سر قربانی نزده ای چطور او دچار شکستگی جمجمه شده است گفت: من و برادرم جنازه را به داخل کانال آب پرتاب کردیم و ممکن است به همین خاطر سر علیرضا با جایی برخورد کرده و جمجمه اش شکسته باشد.

وی همچنین ادامه داد: باور کنید ما قصد کشتن Killing شوهر خواهرمان را نداشتیم. ما با پرداخت 120 میلیون تومان توانستیم رضایت اولیای دم را جلب کنیم و حالا تقاضای تخفیف در مجازات داریم.

سپس ابراهیم 30 ساله به دفاع پرداخت و گفت: باور کنید من راننده ماشین بودم و هیچ ضربه ای به علیرضا نزدم. من تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به مشارکت در قتل اعتراف کردم. وقتی بازداشت شدم همسرم باردار بودم و حالا فرزندم یک سال و نیمه است.  از قضات تقاضا دارم به خاطر فرزندم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و دیروز با توجه به رضایت اولیای دم هر یک از متهمان را به 9 سال زندان Prison محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بیرون خانه مخفی شدم سهیلا مرد غریبه را به داخل خانه برد و..!

کوری دختران ایرانی در لاکچری ترین عمل زیبایی !+ عکس

دستگاه ام.آر.آی جوانی را بلعید و کشت/قصور پزشکی تایید شد+ عکس

شکم مرغ یخ زده پر از طلا بود!/عجیب اما واقعی

سولماز 16 ساله دور از چشم شوهرش با اسماعیل دوستی کثیفی داشت تا ..!

مرگ تلخ بازیکن تیم استقلال در سانحه رانندگی + عکس

ازدواج بازیگر سابق استقلال با هنرپیشه زن+عکس

اجساد تکه تکه چند زن در فریزر یک خانه‎ پیدا شد/این مرد قاتل است!+تصاویر

عاقبت رقص هندی وسط خیابان ! + فیلم

شهاب حسینی عزادار شد

اولین تصاویر از خودروی ستاره استقلال بعد از تصادف + علت واژگونی

سرقت عجیب از طلافروشی در تبریز / سارقان تونل حفر کردند و 10 کیلو طلا بردند + عکس

برف‌بازی یواشکی ماشین پلیس شب گذشته در تهران

اتفاقات عجیب و دیدنی از روز برفی در تهران + فیلم و عکس

مفقود شدن دختر فوتبالیست / این دختر 24 ساله چند ساعت بعد در بیمارستان پیدا شد

خواهر مطلقه ام پیشنهاد وقیحانه ای به من داد و..!

کدخبر: 352287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟