به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 12 نیمه شب پنجشنبه 5 بهمن ماه رانندگان خودروهای عبوری در خیابان آزادی Freedom – نرسیده به میدان آزادی به توقف یک پژو 207 مشکی در وسط خیابان اعتراض کرده ؛ در ادامه با مراجعه تعدادی از رانندگان به خودرو 207 جهت بررسی علت توقف خودروی مذکور ، با راننده ی خون آلودی مواجه شدند که گویا لباس هایش در یک نزاع و درگیری پاره شده است .

بلافاصله موضوع به پلیس Police 110 و اورژانس اعلام ، مأمورین کلانتری 118 ستارخان و تیم اورژانس در محل حاضر و نسبت به انتقال راننده خودرو پژو 207 به بیمارستان اقدام می نمایند .

همزمان با انتقال راننده پژو 207 به بیمارستان ، به مأمورین اعلام شد که این شخص بر اثر شدت جراحات و خونریزی شدید فوت نموده است . موضوع به بازپرس ویژه قتل و اداره دهم پلیس آگاهی اعلام ؛ پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" تشکیل و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از شناسایی هویت مقتول به نام "امیر . خ" ( 30 ساله ) ، با توجه به شواهد موجود از درگیری منجر به قتل و در بررسی سوابق پلیس 110 اطلاع پیدا کردند که دقایقی پیش از فوت مقتول در پشت فرمان خودرو 207 ، وقوع یک فقره درگیری در خیابان حبیب اللهی به پلیس 110 اعلام شده است . بلافاصله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل درگیری در یک سوپرمارکت در خیابان حبیب اللهی ، در تحقیقات از صاحب سوپرمارکت اطلاع پیدا کردند که درگیری خونینی مابین دو جوان در داخل سوپرمارکت آغاز و در حالیکه هر دو نفر به شدت دچار خونریزی شده بودند ، از مغازه خارج و یک نفرشان با خودرو پژو 405 و نفر دیگر با خودرو پژو 207 محل را ترک کردند .

با بررسی تصویر بدست آمده از دوربین های مداربسته سوپرمارکت ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی خودرو پژو 405 و در ادامه مالک خودروبه نام شهرام ( 30 ساله ) نموه ؛ در مراجعه به محل سکونت شهرام در خیابان حبیب اللهی اطلاع پیدا کردند که وی به بیمارستان منتقل شده است .

با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در بیمارستان و پس از انجام اقدامات درمانی بر روی شهرام ، طبق نظر تیم درمانی مشخص شد که شهرام از ناحیه سر ، پهلو ، ران پا و دستان دچار جراحات شدیدی ناشی از اصابت جسم تیز شده به گونه ای که بر اثر شدت ضربات وارده ، یکی از انگشستان دستش نیز قطع شده است .

شهرام در همان تحقیقات اولیه صراحتا به درگیری با مقتول اعتراف کرد و عنوان داشت : من و امیر ، هر دو بچه های یک محل هستیم و از چندی پیش با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودیم و چندین بار برای یکدیگر پیغام و خط و نشان کشیده بودیم و همین موضوع انگیزه ی درگیری من و امیر [ در شب جنایت ] شد .

شهرام در خصوص درگیری منجر به قتل امیر به کارآگاهان اینگونه عنوان داشت : " داخل سوپر مارکت بودم ؛ ناگهان امیر با یک قمه وارد سوپرمارکت شد و بدون هیچ صحبتی چندین ضربه به سمت من پرتاب کرد که باعث جراحت و خونریزی شدید من شد ؛ در همین زمان امیر قصد خارج شدن از مغازه را داشت که ناگهان قمه از دستش خارج شد و روی زمین افتاد ؛ خودم را به قمه ی امیر رسانده و در همان وضعیت خودم ، من نیز چندین ضربه به سمت وی پرتاب کردم ؛ امیر خودش را به ماشینش ( پژو 207 مشکی ) رساند و من نیز به کمک تعدادی از دوستانم خودم را با ماشینم (پژو 405 ) به بیمارستان رسانده و تحت عمل قرار گرفتم و پس از آن خبری از امیر ندارم " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده از محل درگیری منجر به جنایت و همچنین اعتراف صریح متهم به درگیری منجر به جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شد تا متهم پس از پایان مراحل درمانی ، جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پیلس آگاهی تهران بزرگ قرار گیرد".

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری یک دانشجوی دندانپزشکی به خاطر شیرین کاری / عادل فیلم را پخش کرد و ..! + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه دوقلوها به دختر جوان تهرانی / شهروز و کامران به شلاق و تبعید محکوم شدند + عکس

تجاوز هولناک به کودک 7 ساله در پایان کلاس قرآن + عکس

دستگیری مهدی مظلومی کارگردان در مرز زمینی آستارا + عکس

جزییات قتل زن جوان پاکدامن توسط جوان 19 ساله ای که درخواست ارتباط شیطانی داشت / در تفت یزد رخ داد + عکس

شکنجه جنسی دختر 20 ساله در خلوتگاه زن و مرد دیوانه + عکس

ازدواج زن نکایی پس از مرگ شوهرش راز ارتباط با قاتل را برملا کرد

جسد سارا داخل چمدان پیدا شد / شوهر سابقش اعتراف کرد و ..! +عکس

وقتی به خانه برگشتم 2 مرد نقابدار از خانه خارج شدند / زنم را در وضعیت هولناکی دیدم و ..! + عکس

دسیسه زن جوان خائن برای شوهر‎ بی نوا / با مردی ارتباط شیطانی داشتم تا اینکه ..!+ عکس

گفتگو با همدست شیطان / 6 پسر بچه تهرانی را به خلوتگاه کشاندم و ..! +فیلم و عکس

پلیس تهران در تعقیب 2 برادر به خاطر قتل مدیرعامل یک شرکت خودرویی‎ + عکس محل قتل

شهین 14 ساله بود که از مدرسه اخراج و 3 سال بعد در ارتباط خیابانی باردار شد!

پیکر شهید امیر باصره تکاور شهید ناوشکن دماوند پیدا شد + عکس

تفریح با طعم سرطان! + فیلم و عکس

کدخبر: 351329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟