به گزارش گروه جنایی رکنا، رویا 40 ساله بیست و پنجم مرداد ماه سال 95 در درگیری خانوادگی با خواهر 35ساله اش به نام رونیکا با سوییچ خودرو به چشم راست وی زد و موجب نابینایی او شد. با شکایت خواهر کوچک رویا بازداشت شد و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه دادگاه رونیکا روبه روی قضات دادگاه ایستاد و گفت: پدرمان چندین سال است که از کار افتاده شده و نمی تواند کارهای شخصی اش را انجام دهد. به همین خاطر با خواهر و برادرهایم قرار گذاشته بودیم تا هر کدام از ما هفته ای یکباراز او مراقبت کنیم. اما رویا می گفت نمی تواند از پدرمان نگهداری کند.به همین خاطر هر بار که نوبت او بود بهانه ای می آورد و به خانه پدرمان نمی رفت. سر همین موضوع با رها هم درگیر شدیم.آخرین بار پدر پیرمان را به سختی سوار ماشین کردم و مقابل خانه خواهرم در قرچک ورامین بردم. اما خواهرم که متوجه ماجرا شده بود در را باز نکرد. من با موبایل او تماس گرفتم ولی رویا دقایقی بعد همراه دو دخترش از خانه بیرون آمد و مرا کتک زد. او به من حمله کرد و با سویچ ماشینش به چشمم زد. دنیا برایم تاریک شد و وقتی به بیمارستان منتقل شدم فهمیدم چشم راستم تخیله شده است.

وی ادامه دارد: این ماجرا تاثیر زیادی در زندگی ام گذاشته و موجب افسردگی من شده است. به همین خاطر برای خواهرم تقاضای قصاص چشم دارم.

سپس رویا در جایگاه متهم ایستاد و گفت: قبول دارم بر سر نگهداری از پدر پیرمان با خواهرم درگیر شدم اما من عمدی به چشم او نزدم. ما در حال صحبت کردن با هم بودیم که دعوا بالا گرفت. من چون قصد داشتم همراه دخترانم به جایی بروم سویچ ماشین را در دستم گرفته بودم .سویچ ماشین در دستم بود که یکباره رونیکا صورتش را برگرداند و کلید سوییچ ناخواسته به چشم او فرو رفت. من از این ماجرا ناراحتم و هیچ وقت راضی به نابینایی چشم خواهرم نبودم.

شاکی برخاست و گفت: اگر خواهرم راضی به نابینایی ام نبود مرا با آن حال و وضع در خیابان رها نمی کرد.او بعد از اینکه فهمید چشمم به صورت جدی آسیب دیده هیچ کمکی نکرد و حاضر نشد مرا به بیمارستان برساند. من به سختی توانستم به بیمارستان بروم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به نظر پزشکی قانونی که در گزارشی اعلام کرده بود امکان قصاص چشم با رعایت تساوی وجود ندارد رویا را به پرداخت دیه و دوسال زندان Prison محکوم کرد. متهم اما به حکم صادره اعتراض کرد و در نامه ای به قضات دادگاه از آنها خواست تا به خاطر فرزندانش در مجازاتش تخفیف قائل شوند. با اعتراض این زن به حکم دادگاه پرونده به شعبه 19 دیوان عالی کشور فرستاده شد تا قضات عالی رتبه در باره آن اظهار نظر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به زینب 7 ساله توسط پسر 24 ساله / دخترک به کلاس قرآن رفته بود که..! + عکس 

تجاوز به شیدای 18 ساله در گاوداری! / نوید به التماس هایم توجه نکرد

افسوس عجیب قاتل سریالی ٤٩ زن و دختر جوان + تصاویر

زن شوهردار به ساسان پول می داد تا دوستی کثیف شان قطع نشود و..!

جریمه میلیونی برای رانندگان که کنار جاده نماز می‌خوانند!

نوزاد ۴ ماهه دومین قربانی سرمازدگی در منطقه زلزله زده کرمانشاه + عکس

فیلم لحظه دستگیری جوان شیطان صفت در خیابان سراج / اگر سوار پراید این تبهکار شده اید با پلیس تماس بگیرید+ عکس

پایان پرسه های شوم دختر 15 ساله و 3 پسر با پیکان شیشه دودی در دهدشت

داماد برای عروس راه برگشتی نگذاشت / او دختر جوان را به ارتفاع 120 متری برد و ..! + عکس

زیبایی شهناز و خبیثی زن مطلقه زندگی ام را نابود کرد!

سرنوشت شوم زن یک مرد زندانی! / او به دنبال اعتراف شیطانی من است و ..!

اعتراف فرهاد رییس باند راکی به 2 قتل / نوچه ام را خیلی راحت کشتم و ..!

گفت من فقط به درد دوستی می خورم و اگر علاقه در میان است ارتباطمان قطع! / او رفت و من ماندم و رسوایی!

دردسرهای اخراج سریالی مردبدشانس / سودابه دیگر مرا نمی خواهد!

6 منطقه اولویت دار زلزله خیز در کشور / تهران در اولویت اول

نسرین با فرشید فرار کرد اما..! مادر بی نوایم قربانی عشق کور من شد

انگیزه احمقانه پسر 16 ساله برای قتل فجیع مادرش + عکس

زندگی شاهانه یک مرد گدا با 3 زنش / این مرد خودش را لو داد + عکس

کدخبر: 350602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟