به گزارش گروه جنایی رکنا، عصر دوازدهم شهریور ماه سال ۹۵پسر 17ساله ای به نام محمد که همراه خواهرش از گردش به خانه برگشته بود با پلیس Police پردیس گرفت و از مرگ مشکوک پدر و مادرش خبر داد. وی به ماموران گفت: من و خواهرم صبح زود از خانه بیرون رفتیم اما وقتی برگشتیم متوجه بوی شدید گاز شدیم. پدر و مادرم به خاطر نشست گاز فوت شده اند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد این زن و مرد به خاطرپارگی شیلنگ گاز آشپزخانه جان سپرده اند اما وقتی پزشکی قانونی علت فوت را خفگی اعلام کرد پرونده رنگ و بوی جنایی به خود گرفت. در تحقیقات بعدی روشن شود این زوج از یکسال قبل با پسر نوجوان شان اختلاف داشتند. به این ترتیب محمد۱7 ساله که در سال سوم دبیرستان درس می خواند به عنوان نخستین مظنون بازداشت شد.

پسر نوجوان به قتل Murder پدر و مادرش با همدستی دوستش ۱۶ ساله به نام مهدی اعتراف کرد. به این ترتیب وی نیز بازداشت شد.

محمد در تشریح جزئیات ماجرا گفت: یکسال قبل در اردوی مدرسه با مهدی آشنا شدم. ما دوست های صمیمی بودیم اما پس از مدتی پدر و مادرم فهمیدند مهدی سیگار و قلیان می کشد. به همین خاطر از من خواستند تا دوستی ام را با مهدی قطع کنم اما قبول نکردم. من به خاطر لج بازی با مادرم دوستی ام را با مهدی بیشتر کردم. حتی یکبار که با مادرم دعوا کرده بودم از خانه قهر کردم و به خانه پدری مهدی رفتم. ولی مادرم به مادرم مهدی زنگ زد و او را تهدید کرد اگر بلایی سرم بیاید از آنها شکایت می کند. همین ماجرا موجب شد تا مهدی کینه مادرم را به دل بگیرد. مهدی هم همیشه می گفت با پدر و مادرش اختلاف دارد و وقتی از مشکلاتم به او گفتم مهدی پیشنهاد قتل پدر و مادرم را مطرح کرد.

پسر نوجوان ادامه داد: من از درگیری های همیشگی با پدر و مادرم خسته شده بودم .به همین خاطر پیشنهاد مهدی را پذیرفتم. ما به عطاری رفتیم و قرص برنج تهیه کردیم. من قرص را در خورشت قومه سبزی ریختم و برای خودم و خواهرم ساندویچ خریدم .ولی پدر و مادرم با خوردن غذا مسموم نشدند. مهدی با حرف هایش مرا تحریک کرد تا نقشه را بار دیگر عملی کنیم. یک هفته بعد قرص خواب آور تهیه کردیم و من آن را داخل آبمیوه ریختم. مادرم در خانه تنها بود که با مهدی تماس گرفتم. وقتی مهدی به خانه مان آمد مادرم تحت تاثیر خوردن آبمیوه مسموم به خواب رفته بود.ما با هم او را با یک شال خفه کردیم و جنازه اش را به اتاق طبقه بالا بردیم.

محمد گفت: آن روز پدرم به خاطر اینکه دست همکارش زیر دستگاه پرس رفته و خرد شده بود حال خوشی نداشت. به همین خاطر همراه خواهرم از خانه بیرون رفته بودند. وقتی به خانه برگشتند آبمیوه مسموم را به پدرم خوراندم و به دروغ گفتم مادرم به خانه همسایه رفته است. پدرم به خواب رفت و من و مهدی چند ساعت با ماشین در خیابان ها گشتیم. آخر شب بود که به خانه برگشتیم و پدرم را هم خفه کردیم. صبح زود خواهرم را بیدار کردم تا به همراه مهدی به تفریح برویم. وقتی برگشتیم به دروغ گفتم پدر و مادرم به خاطر گاز گرفتگی جان سپرده اند.

به دنبال اعتراف های تکان دهنده پسر نوجوان مهدی نیز تحت بازجویی قرار گرفت. وی به همدستی در قتل ها اعتراف کرد و گفت: من در اجرا کردن نقشه قتل ها به دوستم کمک کردم.او خودش نقشه قتل پدر و مادرش را کشیده بود.بعد از قتل وقتی در حال ترک خانه بودیم شیر گاز آشپزخانه را بریدم تا همه فکر کنند پدر و مادر محمد به خاطر گاز گرفتگی فوت شده اند.

به دنبال بازسازی صحنه جرم Crime برای محمد به اتهام مباشرت در قتل مادرش و معاونت در قتل پدرش و برای مهدی به اتهام معاونت در مباشرت در قتل پدر دوستش و معاونت در قتل مادر دوستش کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران که ویژه رسیدگی به جرائم اطفال است فرستاده شد. قرار است دو پسر نوجوان به زودی محاکمه شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

برده داری جنسی11 کودک در دخمه مخوف یک قهوه خانه در غرب تهران + فیلم و عکس

اعدام 2 جوان شیطان صفت به خاطر آزار وحشیانه عروس کرجی +عکس

پایان تلخ ازدواج همزمان خواهر وبرادر تهرانی با خواهر و برادر شمالی + عکس

وقتی قهر کردم نمی دانستم ناهید مردغریبه را به خانه مان می برد و..!

اقدام شوهر جوانم زیر پتو برایم غیرقابل باور است!

از خانه نگین دوست دخترم بر می گشتم که احسان چشمم را با قمه کور کرد! + عکس

دانشجوی پسر با نیت شومی لباس زنانه پوشید اما..!

سرنوشت شوم سحر دختر یک هتلدار پولدار! / 15 ساله بودم که ..!

شناسایی سوراخ مثلثی شکل 35 متری در سانچی

مأمور پلیس به کشتن عمدی شرور سابقه‌دار در خیابان پرستار تهران متهم شد

بادیگاردی که همیشه یک چمدان دلار همراه داشت / قرار بود ماهی 6 میلیون تومان به من بدهد اما ..! + فیلم و عکس

 

کدخبر: 350308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟