واکنش وکیل شهرداری تهران در مرگ یک مرد به خاطر تخریب یک خانه

وکیل شهرداری با انکار اظهارات شاهدان و شاکیان درباره قصور مأموران شهرداری در مرگ مردی میانسال در آواربرداری از قانونی بودن عملیات تخریب خبر داد و گفت: این پروژه تحت پوشش بیمه است و طبق اظهار عوامل شهرداری کسی به کارگران درباره حضور مرد میانسال داخل خانه حرفی نزده است. 
صبح روز شنبه 23 دی‌ماه امسال بود که عوامل شهرداری منطقه 18 تهران همراه یک دستگاه بیل مکانیکی و لودر برای تخریب خانه‌ای مخروبه‌ای حوالی میدان جانبازان یافت‌آباد که در طرح شهرداری قرار داشت راهی شدند. همسایه‌ها به راننده بیل مکانیکی و لودر هشدار دادند که صاحب قبلی این خانه در یکی از اتاق‌ها سکونت دارد و شب‌ها تا صبح در آنجا می‌خوابد، اما عوامل شهرداری بدون اینکه اقدام به بازرسی از داخل اتاق‌ها کنند مشغول تخریب ساختمان مخروبه شدند. ساعتی بعد وقتی عوامل شهرداری در حال جمع آوری ضایعات بودند که با جسد صاحب قبلی خانه به نام علیرضا چارلی روبه‌رو شدند. پس از این تیمی از مأموران کلانتری یافت‌آباد و قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران در محل حاضر شدند. نخستین بررسی‌ها بر اساس گفته‌های شاهدان و همسایه‌ها نشان داد راننده لودر به هشدار‌های همسایه‌ها که گفته بودند صاحبخانه داخل یکی از اتاق‌ها خواب است توجه‌ای نکرده و بدون اینکه آژیر بکشد اقدام به تخریب خانه مخروبه کرده است. همزمان با انتقال جسد مرد 42‌ساله به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ، تیمی از مأموران به دستور بازپرس تحقیقات درباره این حادثه Incident را آغاز کردند. صبح روز یک‌شنبه اول بهمن‌ماه برادران و خواهران مرد فوت شده به دادسرای امور جنایی آمدند و از عوامل شهرداری به اتهام قتل عمد برادر میانسالشان شکایت کردند.
همچنین وکیل شهرداری و یکی از راننده‌ها به دادسرا احضار شدند و مورد تحقیق قرار گرفتند. وکیل شهرداری در بازجویی‌ها در ادعایی گفت: همه چیزی طبق قانون Law صورت گرفته است و تخریب ساختمان مخروبه هم قانونی و طبق قرار داد فی‌مابین بوده است. وی ادامه داد: این پروژه تحت پوشش بیمه است و طبق اظهار عوامل شهرداری کسی به کارگران درباره حضور مرد میانسال داخل خانه حرفی نزده است و آنها هم احتمال نمی‌داده‌اند که علیرضا داخل یکی از اتاق‌ها خواب باشد و به همین دلیل هم اقدام به تخریب می‌کنند. یکی از راننده‌ها هم گفت: من سال‌هاست در شهرداری به صورت روزمزد کار می‌کنم. آن روز برای تخریب خانه مخروبه بیل مکانیکی را تحویل گرفتم و همراه دو راننده لودر به محل رفتم. ما ابتدا آژیر زدیم و بعد هم من فقط بخش بیرونی دیوار را تخریب کردم و بقیه ساختمان را دو راننده دیگر تخریب کردند. بعد از چند ساعت از طریق مسئولان شهرداری با خبر شدم که جسد صاحبخانه قبلی از سوی عمال آتش‌نشانی از میان آوار کشف شده است. 
در پایان همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه قاضی مرادی دو راننده دیگر لودر را برای تحقیقات به دادسرا احضار کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
حمله وحشیانه به 2 روحانی با قمه در قم + عکس
وقتی شراره 21 ساله پیشنهاد بی شرمانه گرفت و ..!
تصادف فوتبالیست سرشناس پرسپولیس
رییس باند مسلح:توسط موسسه بادیگارد به استخدام تاجر تهرانی درآمدم اما..! + فیلم و عکس
فیلم لحظه دستگیری بادیگارد تاجر تهرانی / شلیک گلوله یافت آباد را به هم ریخت + عکس
پاسخ لادن طباطبایی به همسر سابقش / فقط کافی است برگه تعهد محضری را رسانه ای کنم! +عکس
فوری/دستگیری دزدان مسلح تهران با شلیک خونین پلیس/یک زن فراری است
متهم اعدامی پرونده بنیتا در آستانه مرگ+ عکس
بلای شومی که مرد بر سر اقدس در حمام خانه آورد / بی گناهم!
پسربچه گمشده مهابادی پیدا شد!/او سرنوشت مرموزی دارد!+ عکس
با شهرام در خانه بودیم که کاوه پیشنهاد کثیف داد، شهرام رفت و من ماندم و ..!
پرونده قتل برای شهرداری تهران تشکیل شد / خانه را بر سر صاحبش خراب کردند و ..! + عکس
تنها راه نجات در برابر زلزله 7 ریشتری تهران از زبان مرد پیش بینی زلزله ایران
مرگ تلخ داماد داخل ماشین گل زده / عروس و داماد با پراید به دره لوشان سقوط کردند و ..! + عکس
جدال مرگبار یک مار پیتون غول پیکر با کروکودیل + تصاویر
ارتباط شوم من و پسرخاله‌ام کارم را یکسره کرده بود و دیگر ترسی از مردان نداشتم!
مرد بی رحم زنش را در وان حمام با آب جوش کشت / دادگاه تهران او را محاکمه کرد + عکس

کدخبر: 350013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟