پرونده قتل برای شهرداری تهران تشکیل شد / خانه را بر سر صاحبش خراب کردند و ..! + عکس

رسیدگی به این پرونده از ساعت‌14 روز ‌‌شنبه 23 دی‌ماه امسال با مرگ مرد میانسالی زیر آوار خانه قدیمی در جنوب تهران از سوی مأموران پلیس به جریان افتاد. نخستین بررسی‌های مأموران پلیس در محل حادثه Incident که ساختمان مخروبه‌ای در حوالی یافت‌آباد بود نشان داد ساعتی قبل لودر شهرداری منطقه‌18 پس از تخریب خانه قدیمی متوجه می‌شود صاحب خانه قبلی این ساختمان داخل یکی از اتاق‌ها خواب بوده که بر اثر ریزش آوار هنگام تخریب به کام مرگ رفته است. همچنین مشخص شد قبل از حادثه، همسایه‌های ساختمان مخروبه به راننده لودر ‌عوامل شهرداری که برای تخریب به محل آمده بودند هشدار داده بودند که صاحب قبلی این ساختمان هر شب در یکی از اتاق‌ها می‌خوابد، اما راننده لودر و ‌ عوامل شهرداری با بی‌توجهی به هشدارهای همسایه‌ها و بدون بازرسی اتاق‌ها اقدام به تخریب خانه مسکونی کرده که در جریان آن علیرضا چارلی مرد 42‌ساله که در یکی از اتاق‌ها خواب بوده‌است، کشته می‌شود.
پس از این حادثه قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. قاضی مرادی همزمان با ادامه تحقیقات دستور داد جسد مرد فوت شده برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شود. وی همچنین برای بررسی حادثه پرونده را در اختیار کارشناسان رسمی دادگستری قرار داد و نماینده و عوامل شهرداری را برای تحقیق به دادسرا احضار کرد. صبح دیروز نماینده حقوقی شهرداری برای ارائه توضیحات درباره این حادثه به دادسرای امور جنایی آمد و از سوی بازپرس پرونده مورد بازجویی قرار گرفت. همچنین سه خواهر و دو برادر مرد فوت شده هم برای تحقیقات و شکایت از شهرداری در دادسرای امور جنایی حاضر شدند. یکی از اولیای‌دم درباره این حادثه به خبرنگار ما گفت: این خانه ارثیه خانوادگی ما بود و به خاطر اینکه در طرح بود حدود 7‌تا 8‌ماه قبل تصمیم گرفتیم به شهرداری بفروشیم.
من و برادر و خواهرهایم به شهرداری فروختیم و امضا کردیم، اما برادرم که در این حادثه فوت کرد هرگز حاضر به فروش نشد و مدعی بود که شهرداری خانه ما را ارزان خریده و قیمت واقعی آن خیلی بالاتر است. مدتی بعد ما خودمان قسمتی از آن خانه را تخریب کردیم، اما قسمتی هم سالم بود و برادرم که مجرد بود در آن قسمت زندگی می‌کرد و این موضوع را همه ما و همسایه‌ها خبر داشتند. او کلید داشت و هر روز و شب به آن خانه رفت و آمد داشت و شب‌ها هم همانجا می‌خوابید و اینطور نبود که به صورت مخفیانه رفت و آمد و داشته باشد.

وی ادامه داد: ما موضوع زندگی برادرمان را به شهرداری هم اطلاع داده بودیم و آنها هم خبر داشتند که برادرم آنجا زندگی می‌کند و به همین دلیل قرار شد هر زمانی که آنها تصمیم به تخریب بگیرند به ما اطلاع دهند تا برادرمان راضی کنیم و خانه را تخلیه کند. آنها حتی امضا دادند که موضوع را به ما قبل از تخریب اطلاع دهند، اما آنها بدون اطلاع به ما دست به تخریب خانه زدند و برادرمان را زیر آوار به قتل رساندند. آن روز لودر شهرداری همراه تعدادی از عوامل شهرداری در محل حاضر می‌شود و همسایه‌ها به آنها هشدار می‌دهند که صاحب قبلی داخل خانه خواب است، اما آنها توجهی نمی‌کنند و اقدام به تخریب می‌کنند که پس از جمع آوری نخاله با جسد برادرم روبه‌رو می‌شوند.
به گفته همسایه‌ها عوامل شهرداری نه تنها خانه را بازرسی نمی‌کنند بلکه آژیر هم نمی‌کشند، اما بعد به دروغ مدعی می‌شوند که ما آژیر کشیده‌ایم. وی گفت: شهرداری توجیه غیر‌قابل قبول و خنده داری را در این حادثه مطرح کرده که باید اول بگویم برادرم معتاد Addicted و کارتن‌خواب نبود بلکه در خانه خودش زندگی می‌کرد. دوم اینکه آنها مدعی شده‌اند به گفته همسایه خانه قبلی ما محل تجمع افراد بی‌خانمان، کارتن‌خواب‌ها و افراد معتاد بوده حالا من این سؤال دارم اگر واقعاً به این نتیجه رسیده بودید که محل تجمع افراد بی‌خانمان بوده که باید بازرسی کامل انجام می‌دادید چون امکان داشت با تخریب خانه به جای برادرم افراد دیگری هم زیر آوار جان خود را از دست بدهند. وی در پایان گفت: ما الان به دادسرای امور جنایی آمده‌ایم و از شهرداری و عوامل آن به اتهام قتل عمد برادرمان شکایت کنیم و امیدواریم این حادثه کامل بررسی شود و عاملان آن مجازات شوند. تحقیقات تا مشخص شدن علت اصلی مرگ مرد میانسال از سوی مأموران ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نیما در آخرین قرار مرا با پراید به خارج از تهران برد و ..! + عکس

حمله وحشیانه به 2 روحانی با قمه در قم + عکس

وقتی شراره 21 ساله پیشنهاد بی شرمانه گرفت و ..!

تصادف فوتبالیست سرشناس پرسپولیس

رییس باند مسلح:توسط موسسه بادیگارد به استخدام تاجر تهرانی درآمدم اما..! + فیلم و عکس

فیلم لحظه دستگیری بادیگارد تاجر تهرانی / شلیک گلوله یافت آباد را به هم ریخت + عکس

پاسخ لادن طباطبایی به همسر سابقش / فقط کافی است برگه تعهد محضری را رسانه ای کنم! +عکس

دفن تکه هایی از اعضای بدن انسان در میان زباله‌های بیمارستانی ملارد!

فوری/دستگیری دزدان مسلح تهران با شلیک خونین پلیس/یک زن فراری است

متهم اعدامی پرونده بنیتا در آستانه مرگ+ عکس

بلای شومی که مرد بر سر اقدس در حمام خانه آورد / بی گناهم!

پسربچه گمشده مهابادی پیدا شد!/او سرنوشت مرموزی دارد!+ عکس

با شهرام در خانه بودیم که کاوه پیشنهاد کثیف داد، شهرام رفت و من ماندم و ..!

تنها راه نجات در برابر زلزله 7 ریشتری تهران از زبان مرد پیش بینی زلزله ایران

مرگ تلخ داماد داخل ماشین گل زده / عروس و داماد با پراید به دره لوشان سقوط کردند و ..! + عکس

جدال مرگبار یک مار پیتون غول پیکر با کروکودیل + تصاویر

ارتباط شوم من و پسرخاله‌ام کارم را یکسره کرده بود و دیگر ترسی از مردان نداشتم!

مرد بی رحم زنش را در وان حمام با آب جوش کشت / دادگاه تهران او را محاکمه کرد + عکس

 

کدخبر: 349608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟