یعقوب حسینی رئیس شورای اسلامی روستای گبرانی ضمن تایید ویدئوی مذکور و انتساب آن به این ماجرا، گفت: ماموران انتظامی ساعت ۱۲ ظهر برای توقیف ۲ خودرو حمل مشروبات الکلی که رانندگان آن نیز از اهالی این روستا نبودند وارد گبرانی شدند که البته طبق گفته شاهدان عینی، قاچاقچیان مشروبات به محض اطلاع از حضور ماموران، با رها کردن بار خود از محل متواری شدند.

وی با بیان این مطلب که ماموران بعد از ضبط مشروبات الکلی پیاده مسیر یک کیلومتری محل کشف تا جاده اصلی روستا را طی کردند و همین امر نیز باعث ایجاد حساسیت در بین تنی چند از جوانان روستا شد، افزود: جوانان روستا که تعدادشان نیز کم بود از ماجرا و نوع کشف ماموران هیچ اطلاعی نداشتند و بعد از مشاهده پیاده روی ماموران که بعضا با لباس شخصی و اسلحه به دست نیز بودند گمان می‌بردند که خودروهای مذکور حاوی اجناس بازاری است و به همین دلیل نیز با نیروهای اتنظامی مخالفت می‌کردند.

حسینی با اشاره به شلیک‌های هوایی توسط ماموران گفت: در این جریان یک نفر از اهالی روستا زخمی شد.

عضو شورای اسلامی روستای گبرانی میناب، خاطرنشان کرد: در این جریان پرتاب سنگ به درون خانه‌های مردم روستای گبرانی صورت گرفت و جلوه‌ای ناخوشایند برجای گذاشت، لذا امیدواریم دیگر در این روستا شاهد این گونه موارد ناپسند نباشیم.

تیراندازی پلیس Police به مردم در میناب کذب محض است

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با توجه به این‌که رئیس شورای اسلامی روستای گبرانی ویدئو و تیراندازی نیروهای نظامی در این روستا را تایید کرده این مسائل را تکذیب کرد و گفت: فیلم پخش شده منسوب به تیراندازی و درگیری پلیس با مردم این شهرستان در شبکه‌های اجتماعی کذب محض است.

سرهنگ محمدرستمی در توضیح مطالبی که پیرامون درگیری نیروی انتظامی با مردم میناب در فضای مجازی مطرح شده، اظهار کرد: این مطالب کذب و بی‌اساس است.

وی اظهار کرد: در تاریخ 27 دی‌ماه طی تعقیب و گریز نیروی انتظامی با قاچاقچیان بیش از دو هزار قوطی مشروبات الکلی در روستای گبرانی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان اینکه در این راستا دو نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: زانتیا و پژو 405 توقیف شده در این عملیات، که حامل مشروبات الکلی بود هر دو سرقتی بودند.

درگیری روز چهارشنبه در میناب ارتباطی به اعتراض‌های اخیر نداشت

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح ماجرای تیراندازی در درگیری نیروی انتظامی با مردم میناب، گفت که این درگیری‌ها ارتباطی با اعتراض‌های اخیر نداشته و با تاکید بر لزوم اتخاذ رویکرد مردمی‌تر از جانب نیروی انتظامی هرمزگان، افزود: درگیری روز چهارشنبه در میناب ارتباطی به اعتراض‌های اخیر نداشت. اما باتوجه به بروز این ناآرامی‌ها در روزهای گذشته از ماموران نیروهای انتظامی انتظار می‌رود که با طمأنیه و دقت بیشتری با مسائل برخورد کنند.

حجت‌الاسلام ذوالقدر با اشاره به انتشار ویدئوی تیراندازی در شهرستان میناب در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: پیرو انتشار این ویدئو، موضوع را از طریق فرمانداری و نیروی انتظامی میناب پیگیری کردم و بنابر اعلام مسئولان، تصاویر منتشر شده مربوط به درگیری نیروی انتظامی با خودروی مشکوک به حمل مشروبات الکلی است.

وی افزود: گویا خودروی مشکوک به حمل مشروبات الکلی بی‌توجه به هشدار نیروی انتظامی، وارد روستا و محل سکونت مردم می‌شود و تعدادی از ساکنان این منطقه نیز بی‌اطلاع از اصل ماجرا در حمایت از این خودرو اقدام می‌کنند و در نتیجه ماموران نیروی انتظامی برای متفرق کردن مردم، ناچار به شلیک و تیراندازی با گلوله‌های پلاستیکی می‌شوند.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس خاطرنشان کرد: در زمان این درگیری تعدادی از حضار اقدام به تصویربرداری با گوشی‌های تلفن همراه کرده که در ادامه تصاویر گرفته شده ازطریق شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: مسئولان و ماموران نیروی انتظامی استان هرمزگان همواره رفتاری دوستانه با مردم داشته‌اند اما لازم است در این ایام توجه بیشتری داشته باشند و رویکردی مردمی‌تر اتخاذ کنند چرا که ممکن است هر نوع درگیری در این روزها، این شائبه را ایجاد کند که به اعتراض‌های اخیر مرتبط بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اختلاس گر ۱۰۰میلیاردی با پدرش در وزارت نفت کار می کرد/ او سه ساعته از ایران فرار کرد

اعتراف علی و معشوقه یاسمین به قتل وحشیانه زنش در جنگل + عکس

نوعروس تحت تعقیب داماد بود / او در محل کار پریا رفتاری زشت انجام داد و ..!

10 روز شیطانی برای نسرین 13 ساله در خانه خواستگار سمج

راز نقاشی عجیب قاتل زن ثروتمند گیلانی + عکس و جزئیات

وقتی با عجله وارد خانه شدم مادرم را در وضعیت هولناکی دیدم! / پدرم خانه نبود و..!

دردسر توهم حضور جن در خانه برای زن باردار!

اعتراف 3 زن و یک مرد به قتل سریالی 9 زن و مرد + عکس

ازدواج عجیب زن جوان با روح یک دزد + عکس

واکنش یک نماینده مجلس به قطع دست دزد گوسفند در مشهد

فیلم 27 دقیقه جستجوی برای یافتن ملوانان کشتی سانچی + جزئیات

دردسر صیغه کردن زن 48 ساله برای سعید 24 ساله / پروین به هر بهانه ای مرا به خانه اش می کشاند و ..! + عکس

فیلم رفتارهای عجیب مرد شیطان صفت در برابر سوال های خبرنگار رکنا + عکس

کدخبر: 349436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟