مرد جوانی که موجب دستگیری یک زن رمال و کلاهبردار شده و بدین ترتیب از متلاشی شدن ده ها زندگی دیگر جلوگیری کرده بود در تشریح این ماجرا به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: مدتی بود که به رفتار و حرکات همسرم مشکوک شده بودم. استرس و نگرانی خاصی در چهره اش پیدا بود کارهای مخفیانه ای انجام می داد اما وقتی درباره کار پنهانی او سوال می کردم با دستپاچگی پاسخی می داد که ربطی به سوال من نداشت. من و سمانه هیچ مشکل خاصی در زندگی نداشتیم به طوری که عشق و علاقه و آرامش زندگی ما زبانزد اطرافیان بود به همین دلیل سعی کردم با صبر و حوصله دلیل تغییر رفتار همسرم را پیدا کنم.

رابطه عاطفی ام را با سمانه بیشتر کردم تا این که دریافتم او مدتی است با زن مطلقه ای به نام مهسا آشنا شده و با او نزد زن دیگری به نام شیما می رود. مدتی بعد فهمیدم «شیما» زنی رمال است و همسرم برای کمک به آن زن مطلقه نزد او می روند تا آن زن به زندگی قبلی اش باز گردد ولی در این میان همسرم نیز تحت تاثیر حرف های جادویی آن زن رمال قرار می گیرد تا به اصطلاح با دعاهای مهر و محبت زندگی خود را عاشقانه تر کند تا خدای ناکرده همسرش به فکر ازدواج دوم نیفتد وقتی این ماجراها را فهمیدم نزد شیما رفتم بدون آن که بداند من همسر سمانه هستم ولی او در قبال چاره جویی برای جدایی من و همسرم پول نمی خواست بلکه سعی می کرد در کنار او باقی بمانم این بود که به دور از چشم همسرم به خانه شیما رفت و آمد می کردم تا این که متوجه شدم او چگونه برخی زنان ناآگاه و یا مردان ساده لوح را فریب می دهد و از این طریق میلیون ها تومان به دست می آورد در حالی که خودش غرق در مشکلات و تباهی است.

در این میان خیلی سعی کردم تا سمانه را از عاقبت رفتن نزد رمال و گوش کردن به حرف های پوچ و 2 پهلوی او بازدارم بی فایده بود چرا که نمی خواستم به طور مستقیم این موضوع را مطرح کنم و یا با او در این باره به جدل لفظی بپردازم این گونه بود که یک روز صبح وقتی فهمیدم سمانه قصد رفتن به نزد شیما را دارد زودتر از او از منزل خارج شدم و به منزل شیما رفتم چند دقیقه بیشتر طول نکشید که سمانه و دوستش نیز وارد خانه آن زن شیاد شدند. شیما بلافاصله مرا به اتاق دیگر هدایت کرد تا طلسمی را که نوشته تحویل مشتریانش بدهد در همین هنگام من از لای در توصیه های ناجوانمردانه «شیما» به آن زن مطلقه را می شنیدم چرا که او خودش موجب جدایی آن ها شده بود و از زندگی او اطلاع کاملی داشت وقتی به طور ناگهانی وارد اتاق شدم سمانه از تعجب خشکش زد و من در همان لحظه ضمن تماس با پلیس Police 110 همه ماجرا و خواسته های شوم شیما را مقابل چشمان همسرم بازگو کردم.

سمانه در حالی که عنوان می کرد تنها برای کمک به دوستش دچار این اشتباه بزرگ شده است از من طلب بخشش می کرد و وقتی پلیس شیما را دستگیر کرد من هم به سراغ همسر آن زن مطلقه رفتم و حقیقت ماجرا را برایش بازگو کردم اکنون آن مرد هم که همسرش فریب زن رمال را خورده بود او را بخشیده و قرار است دوباره زندگی جدیدی را آغاز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

صابر من را به مغازه اش برد و 3 روز زندانی خواسته شیطانی او بودم

پشت پرده آزار شیطانی دختر دانش‌آموز پیرانشهری و اخراجش از مدرسه

جانشین جمشید بسم الله در تهران دستگیر شد

فوری/ خودکشی دختر دانش آموز از طبقه‌ سوم مدرسه‌/در کهگیلویه و بویراحمد رخ داد +تصاویر

مرد بدهکار، اداره برق مشهد را به آتش کشید !

حضور احمدی‌نژاد در دادگاه بقایی / مردم به سمت احمدی نژاد هجوم آوردند +فیلم

اولین تصاویر از سقوط اتوبوس به دره در مسیر یاسوج-اصفهان / تیم واکنش سریع اعزام شد

کثیف ترین قرار پنهانی یک زن و شوهر / آنها ندانسته با هم قرار گذاشته بودند!

2 خواهر باجناق ها را به جان هم انداختند / قتلی که در حکیمیه تهران رخ داد

این 2 دختر جوان را می شناسید / آنیتا و خواهرش را در یافتن مادرش کمک کنید + عکس

نوعروس به من بله گفت تا از جوان دیگر انتقام بگیرد / لیلا می خواهد با او باشد و ..!

شوهر خواهرم مرا پنهانی آزار و اذیت می کرد / بهروز بدنساز بود و ..! + عکس

پیاده روی قاتلی با سر بریده در شهر + عکس

وقتی دختر همسایه مان باردار شده باز هم به زندان افتادم و ..! / عاشق خنده های شیرین رها هستم!

ماجرای زندگی این زن اشک همه را در می آورد!

 

کدخبر: 349181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟